K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2012, 14:42   #1
fousing
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2012
Indlæg: 2
Styrke: 0
fousing er ny på vejen
fleksjob

jeg har været i det samme fleksjob i 6 år ,og har kun fået lønstigning en gang. sidst marts 2008. nu har jeg endelig fået en stigning trumfet igennem , men så vil man ha at jeg skal arbejde 20 timer i ugen mod 15. desværre står der 20 timer på mit ansættelsesbrev, men den mundtlige aftale var 15 timer.og det har været helt ok indtil nu med at nå mine opgaver ,som er lettere rengøring. jeg har psoreasisgigt og slidgigt så jeg kan ikke arbejde flere timer end jeg gør.jeg er bange for at jeg blir fyret når jeg siger at jeg ikke kan klare flere timer.hvad gør jeg? jobcentret mener ikke at de kan hjælpe, og jeg er ikke i fagforening, (måske dumt)
fousing er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension