K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2012, 12:05   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Brug for svar vedr ulykkesforsikring og erhvervsevnetab?

Hej. Jeg er sikker på jeg har forsøgt at få svar på dette før. Men da det kniber med at huske, så prøver jeg altså igen med håb og brugbart svar.

Hvis man har en ulykkesforsikring, og man får et erhvervsevnetab, kan man så ikke få udbetalt den grad af tab som man har fået?

Det lyder jo unægteligt lidt mærkeligt, da man jo rent faktisk er blevet invalid med den grad som arbejdsskade styrelsen har vurderet ikke sandt?

Men sådan er det så bare ikke i den virkelige verden ( ikke i min), for i følge mit selskab så skulle jeg havde tegnet en erhvervsevnetabs forsikring ved siden af, men denne var slet ikke opfundet, da jeg tegnede min forsikring dengang.

Er der nogen som kan komme med et lovmæssigt svar på dette spørgsmål? Det ville jeg blive rigtig glad for. Jeg har Topdanmark ( meget dårligt firma) når man har fået skader. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tidsfrist for svar vedr. FP lwj Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 09-06-2010 15:07
Sag i Ankestyrelsen vedr erhvervsevnetab/fagforening Indiansummer Alt det andet 12 18-12-2009 11:09
Hvad kommer jeg reelt til at miste, hvis vi flytter sammen? Har meget brug for svar. Evaave Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 11-11-2009 00:53
har brug for hjælp til svar på læserbrev buster Alt det andet 0 15-01-2009 22:04
svar fra kommune vedr.klage Mai-Britt Dit og Dat 2 29-05-2008 11:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension