K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-11-2012, 11:05   #1
ydur32
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2012
Indlæg: 45
Styrke: 12
ydur32 er ny på vejen
Angstramt i vildrede.

Kære Alle

Jeg er ny her på siden. Har kigget lidt i de forskellige forums og rart at se så mange gode svar.

Trods det har jeg stadig lidt spørgsmål.

Jeg er 34 år og har i 3,5år været officielt inde i det lægelige system pga, socialfobi, generaliseret angst, lidt panikangst og depression. Men det hele ligger mange år tilbage men brød så for først for alvor ud på pågældende tidspunkt. indtil da havde jeg kunne leve nogenlunde normalt liv.

Jeg har været fuld og deltids sygemeldt fra mit job i 3år. Jeg blev stille og roligt trappet op i tid så jeg endte med at være på 37 timer da mine sygedagpenge udløb efter 2x52 ugers forlængelse. Det sidste halve år har jeg været fuldtid med en Paragraf 56. Men jeg må nu indse at jeg ikke kan klare det. Der har været en del fravær og har måtte bruge en del barsel for at få det til at hænge sammen.

Jeg får medicin og fået at vide at jeg nok skal have en form af dette resten af mit liv. Det funger ok med medicinen men ikke nok til at jeg kan klare et fuldtidsjob.

Jeg er nu ved at finde ud af hvad der er af muligheder. Jeg tænker at kunne arbejde mellem 25-28 timer. Men jeg ved ikke om det er realistisk på sigt.

Min sagsbehandler siger jeg bare selv må gå ned i tid hvis det er ok med arbejdsgiver. Men er der virkelig ikke andre løsninger .? Er bange for at få et stort tilbagefald så jeg ryger helt ud af arbejdsmarkedet. Fleksjob er åbentbart ikke aktuelt da de mener min arbejdsevne er for høj og sætter tvivl ved om min lidelse er stationær. Men hvornår er det stationær.? Der er vel altid noget nyt medicin de kan forsøge at proppe i mig.

Som sagt er i fast job. Men hvordan griber jeg det lige an.? Skal jeg bare gå ned i tid eller skal jeg forsøge at finde en ordning som kan holder resten af livet. Er meget i tvivl om hvor stor min arbejdsevne vil være hvis jeg pludselig skulle finde nyt job. Som det er nu er arbejdsopgaverne tilpasset så jeg undgår det største pres.

Det blev et langt og kludret indlæg. Men det er sådan tankerne kører rundt i mit hoved. Håber der er nogle der har lidt kommentarer til min situation
ydur32 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
i vildrede glaesnerhansen Politik og Samfund 6 03-07-2012 14:19
I vildrede... Goldie87 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 29-07-2011 02:38
Helt i vildrede !!! alarm Alt det andet 3 18-11-2010 22:00
Helt i vildrede.... Babyrex Spørgsmål ang fleksjob 3 27-10-2010 09:17
Vildrede Ragnar Din historie 28 12-04-2010 11:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension