K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2012, 01:19   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
angst" stress" eller borderline ???

hej alle sammen !!

lige et spørgsmål. jeg døjer meget med extreme humør svingninger i perioder. og angst i al almindelighed. men får dog ikke midicin. og er tosset" nok også bange ( sagt med et med et meget lille smil bange for at gå op til lægen og snakke med ham om det, da jeg jo er i flexjo i fritidsklub. jeg har kun sagt lidt til min chef om at jeg går og har det lidt træls for tiden. og har også nævnt" over for hende at jeg rent ud sagt" var bange for at sige noget da jeg som regl altid" bider mig i røven ang. at stole på folk. de fleste af de familie medlemmer jeg har (( eller mangel på samme. )) altid har skuffet mig og i det hele taget ikke kunne stole på dem bedst" som jeg tror jeg kan stole på dem.
når jeg går ind på forskellige hjemmesider synes jeg selv" jeg hurtigt" kan give mig diagnosen borderline,da jeg er god til det med at gøre de mest sindsyge impulsive ting til tider. eks. idag hvor jeg har været rigtig ked af det hele på jobbet da jeg føler mig meget udenfor og har haft det sådan i ca.14 dage . og så lige for at få et afbræk fra virkligheden sagde ud i det blå... skal vi ikke tage ud at spise i aften. og 30.min efter vi var kommet hjem endte jeg med at købe for 1000.kr tøj over nettet. og gjorde mere eller mindre det samme forige uge,dog godt nok tøj til min datter der. plus at jeg 5.min senere idag ringede til biografen og bestilte 2.biograf biletter til weekenden. det lyder nok lige nu som om jeg har røven fuld af penge,men det har jeg langt" fra. men det løber lige rundt hos mig og min familie. de er heldigvis meget forstående når jeg har de her ture. og"jeg vil godt lige sige at det med at shoppe over nettet måske kun sker 5-6 gange om året.. hvor tøjet gennemsnitligt koster 200.kr pr del på udsalg. ( på det punkt er jeg lidt nærrig.) da jeg vil have det sådan,at jeg ikke begynder at hyle,hvis noget går i stykker.. nok om det. men det er en" af de impulsive dage. dog for mange år siden var der en aften,kl. var ca.18. og der fik jeg lyst til at male mine vægge. og 1.time senere stod jeg i bilka og havde købt maling og havde balet min tidligere lejlighed rød for det ikke skal være løgn... men det er dog snart 10.år siden og der er sket meget siden. dog fyldte angsten ikke så meget dengang. men kunne stadig engang imellem pludselig med et" bryde sammen ude i badet bare ved at kigge på en åndsvag bøtte shampoo. jeg hader min krop og er slem (( som nok de fleste kvinder )) til at enten æde" og ævle om kur men får dog aldrig gjordt noget ved sagen,kuren holder kun i 2.dage og så æder jeg igen. jeg er 170.cm høj og vejer ca.68-70 kg på alm.dage. jeg ved godt der findes størere mennesker end mig men det betyder bare meget for mig ikke at blive fed da jeg altid er blevet kaldt det af min søster som er en lille skid på ca.160 cm. og ca.55.kg de fleste af mine symptomer af angsten" er jeg ikke i tvivl om,det ved og har de også set nogle oplevelser af. men nu efter en lang smøre... hvad synes i" jeg kan-skal gøre så jeg ikke bider mig selv i røven,jeg tør jo ikke sige for meget til lægen for hvad kan det så evt. ikke bunde ud i" for bare se.. det er sådan at idag"" kan en far jo knap nok gå i bad med sit barn uden nogen måske" kunne tænke pædofil,hvis barnet er 5.år gl. hvad synes i jeg kan gøre for jeg synes jeg passer ing i borderline gruppen. jeg ser dog ingen grønne mænd kravlende hen over væggen. men har også meget svært med at sove om natten da jeg vågner 5-6 gange om natten og har hjertebanken,angst. og svede-fryse ture. og i sidste ende er jeg jo meget bevidst om"at jeg jo har et ok liv. det er bare alt det psygisle-sociale ***" social angst m.m der driller.

hilsen en nervøs anne-christine.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Førtidspension på "Borderline" Kentras Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 15-12-2010 10:36
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension