K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-08-2012, 01:03   #1
cph2011
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2011
Indlæg: 16
Styrke: 13
cph2011 er ny på vejen
Stop af sygedagpenge / ny sagsbehandler?

Kære alle

Mine sygedagpenge udløber snart og jeg frygter jeg ikke bliver forlænget. Lægekonsulenten har vurdering jeg har varig, nedsat erhvervsevne og skånebehov skal afklares. Indtil videre har jeg haft en fast, sød sags behandler i TTA projektet (hvor samme skal følge én hele vejen), men pludselig blev jeg indkaldt til anden sagsbehandler.

Jeg har før første gang i de her mdr været sygemeldt fra aktivering af psykiater pga sammenbrud. Han skriver derudover at det forventes jeg kan komme i arbejdsprøvning i løbet af 3 mdr.

Sagsbehandler vil ikke forlænge mine sygedagpenge, hvis ikke der bliver lagt en plan med forløb inden de udløber.

Han taler virksomhedspraktik i en måned, så må vi se om jeg skal fortsætte der og så Revalideres i 6-12 mdr. Altså .. ikke fleksjob! Alt er vendt på en tallerken og mødet med ham har forværret min angst.

Ved nogen om jeg kan kræve arbejdsprøvning og ikke med henblik på Revalidering? Han anerkendte ikke min fysiske situation, mente blot at bekymringer gav smerter osv men med mere ro på arbejde ville jeg bekymre mig mindre, have mindre smerter osv osv.

Kan man bede om ny sagsbehandler?

Håber nogen kan hjælpe ...
cph2011 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af sygedagpenge træt Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 15-04-2012 18:40
Stop af sygedagpenge. træt Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 23-01-2012 17:45
stop af sygedagpenge Garfield Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 14 09-03-2011 12:12
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
stop af sygedagpenge lillesine Alt det andet 0 08-01-2009 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension