K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-07-2012, 18:09   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er nu ikke meget seriøsitet i at fortælle mennesker som har arbejdet hårdt det meste af deres liv og blevet nedslidt ved det at de ikke må brokke sig når systemet de har indbetalt til igennem et helt liv ikke virker...eller når de vælger at tage penge fra denne gruppe for at give dem til nogen som dårligt lægger mærke til at de får dem...hvilket vil medfører at fremtidens syge mennesker næppe vil kunne få en pension...da reglerne fremover ikke vil tillade dette...

Det er jo netop det sikkerhedsnet du skriver om....som er under beskydning....det vil fremover komme til at have så store masker at der vil komme til at vælte mennesker igennem maskerne...

Men okay med din logik....så har alle det jo godt...da der findes mennesker i Afrika som sulter...

Ud fra din logik...ja så burde jeg læne mig tilbage og lukke min hjemmeside da jeg jo har fået min pension....og dermed har alle det jo fint....

Hanspedersen...jeg udtaler mig ikke om hvor meget du har rejst...da jeg jo ikke kender dig....så gør mig venligst samme tjenste og undlad at lægge ord i min mund...

Du spørger hvor meget vi herinde bidrager til samfundet....jamen kære ven....det har de fleste gjort hele deres liv....og der er mange som stadig bidrager....måske ikke så meget som de har gjort før de blev syge....men alt tæller vel...

Det mange kæmper for herinde....tja det vil jo netop komme dem som er i arbejde nu til gode....når og hvis de bliver nedslidt eller syge og måtte have brug for samfundet til at hjælpe dem...

Du skriver også at der bliver råbt og brokket over dem der tager slæbet....

Det passer jo ikke...der er bare nogen som siger at dem der har mest ikke skal have mere....og da slet ikke fra dem som ikke har så meget...

Det er igen et af de der argumenter som ikke holder...

Jeg prøver lige igen.....

Man kan godt være glad for det man har og samtidig kæmpe for at tingene skal blive bedre eller i det mindste....kæmpe for at det ikke bliver værre...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ingen skattelettelser til arbejdsløse.... Ninja Politik og Samfund 27 27-01-2012 09:58
Dobbelt-op på skattelettelser til de rigeste! buster Politik og Samfund 2 21-06-2010 18:45
skattelettelser ...ha ha ha ville Politik og Samfund 22 04-02-2010 13:42
VK-regeringen, skattelettelser og organsalg. Tante Ana Politik og Samfund 28 17-05-2009 10:20
Pensionister betaler for skattelettelser Stella Politik og Samfund 31 04-09-2007 14:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension