K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2012, 18:59   #1
baskemus
Gæst
 
Indlæg: n/a
Question Total forvirrret

her på fredag stopper jeg på en arbejdsplads hvor jeg har været i virksomhedspraktik i ca 1,5 år, jeg er gået fra 10 til 20 timer, og det havde været aftalt af jeg skulle være i gået fra virksomhedspraktik til virksomhedsrevalidering på fredag mennnnnnnn, da vi holder det sidste møde angående det, så har jeg fået ny behandler på jobcentret og hun & hendes chef har inden mødet blevet enig om at jeg er groet fast og er blevet for undværdig, så jeg skal afprøves et nyt sted fks børnehave med skånehensyn & så mener de godt jeg kan komme op på 37 timer & blive selvforsørgende , (lige nu sidder jeg på kontor)


Jeg har fået lavet en resurceprofil, været til generel helbredsundersøgelse
og få et eller andet tidspunkt skal jeg forbi jobcentres fysioterapeuter og se om de kan lære mig noget

Sidst redigeret af baskemus; 25-06-2012 kl. 19:14. Årsag: Glemte lige noget
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Total forvirring Babyrex Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 11-02-2012 15:08
Forvirrret challe Alt det andet 5 19-06-2011 23:08
total tudefjæs efter mail fra SB kandelsdorff Alt det andet 4 02-12-2010 20:17
Total blank. Bulder Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 28-04-2010 20:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension