K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2012, 18:29   #1
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 14
ladytass er ny på vejen
Lukker lige lidt op for ventilen

Puha en uge indtil videre.

Mandag 1 time og 45 min ved psykolog, en masse spørgsmål og samtale, hvor jeg kæmper for at holde sammen på mig selv.

Idag (tirsdag) 1 time ved psykiater, som gik godt i dybden. Var overrasket over hans hjælp og forståelse.

Overlægen i psykiatrien mener, at min sygdom er meget kompleks.
Der er mange symtomer og faktorer der spille ind.

Min krop udviser symptomer på for høj dosis af concerta, men samtidig viser den symptomer på en ADD, som overhovedet ikke er dækket nok.

Jeg skal nu prøve at sænkes lidt i dosis mht concerta og samtidig have stratera.

Får derudover cymbalta som jeg plejer. Samt seroquel til nat.

Efter sommerferien skal vi se på eventuel stemnings stabiliserende medicin.
Mine udsving er mange, men varer sjældent særlig længe, hvilket taler imod biopolar lidelse. Dette ligner mere symptomer på adhd.

Diagnosen Ptsd er nu kommet på også.
Min ocd opstod som barn, hvor jeg forsøgte at opnå kontrol i en voldsplaget familie, hvor far tævede mor.
Min panikangst opstod for første gang 4 måneder efter min oplevelse med en lille pige, som blev kørt meget voldsomt over.

Derefter kom symptomerne hukommelsesbesvær, koncentrationsbesvær, isolation, ekstrem angst og 13 års rutsjetur til *******. Her har jeg siddet og gloet på Hades i alt for lang tid. Pænt intetsigende skulle jeg hilse og sige. Tænker på om Hades eventuel ryger joints..............ligesom ham i "De grønne slagtere". Her henvises til den fantastiske kommentar "Jeg ryger 40 joints om dagen......jeg ville ikke kunne lugte hvis der var ild i mit hår".

Der har nu efter mit ur været ild i Hades hår i godt 13 år. Det må han sgu da snart opdage. Enten er han usandsynlig følelseslammet (ligesom mig) eller også må han jo faktisk synes, at det ser sejt ud.

Men helt ærligt...............13 år med den samme smertelige følelse på over etagen. Det må han da blive træt af engang, skulle man synes.
Ja øhh, men så igen. Jeg er jo heller ikke kommet videre, så det må ligesom være trenden hernede.
Intetsigende ensformighed af smerte i den samme rille som altid.

En eller anden, så giv mig da et spark. Kan I ikke se, at jeg er gået i hak.

Jeg er stædig som en hest og min hidsighed ville skræmme Mike Tyson.
Dette skal nok gå op for ham Hades gutten engang. Det kan tage noget tid endnu, da han tilsyneladende jo ikke har opdaget hans hårbrand endnu. Eller også er den opdaget, men hans handleevne er ikke helt på toppen.

Ud fra disse betragtninger, så kan jeg nok ikke fastsætte en dato for min opstigning endnu.
MEN den skal nok komme.
Jeg har nemlig overvejet det nøje, så hvis han ikke skræmmes af min personlighed og sender mig retur, så napser jeg sgu en ekstra concerta. Så vil han hurtig opdage, at jeg faktisk er pisse belastende at høre på.

Med alt dette ville jeg nok bare konkludere med fed skrift og understreg, at jeg SKAL NOK komme op igen. Hvornår vides blot ikke. Måske jeg pt er gennemsigtig for verden, men det ændre sig. Og når jeg kommer retur, så er det med fornyet energi og 110 % mere selvindsigt end de fleste.

For hva fanden; Hvis man ALTID var glad, hvordan ville man så vide hvad den følelse faktisk var værd, ik?


Nårh nu må jeg hellere stoppe alt det her pladder, jeg kom af med noget frustration og damp.

Tak til jer som orkede at kæmpe jer igennem dette indlæg
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lige lidt nyt. KatrineB Din historie 9 10-05-2012 15:28
lige lidt nyt her fra tjele88 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 17-04-2012 09:44
lige lidt spørgsmål om flex kristella Spørgsmål ang fleksjob 8 30-05-2011 12:20
er lige lidt i tvivl Ole-Oliver Spørgsmål ang fleksjob 2 31-08-2009 22:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension