K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-05-2012, 16:04   #13
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 19
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg er helt sikker på at den enkelte er helt klar over hvor grænsen går ,hvor når der er tale om sort arbejde eller hvornår der er tale om venne tjenster .

ser ikke noget galt i at stikke en 100kr til sønnen for at lappe cyklen eller give nabo pigen 40kr for at handle hvis man lige skulle ligge med feber.

Jeg giver også gerne 200 kr når nogle bruger en hel eftermiddag på at rede trådene ud på min pc

Men bliver det en vane hver uge eller hvad ved jeg så er man gået over stregen,for hvad der er lovligt.

At nogle giver nogle som kender nogle for at sever til en enkelt fest skulle være i orden,med mindre den der skal sever er på overførelse indkomst for så skal det jo opgives.Men det må den enkelte jo enlig selv sørge for.Det kan ikke være andres bor at sørge for det.
Jeg ville aldrig selv melde nogle
Hi hi det skulle da lige være hvis min egen sorte regning blev højrer end der var aftalt,spøg til side jeg forstår ude mærket at nogle fristes til at ansætte sort til enkelte ydelser.
Forstår til gengæld ikke nogle tør det på længer sigt.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Falsk anmeldelse Mickei Alt det andet 9 03-07-2012 00:38
Anonym partistøtte skal frem i lyset buster Politik og Samfund 0 21-07-2010 11:27
arbejdsskade anmeldelse buster Dit og Dat 4 04-03-2009 11:31
Falsk migræneforsøg - efterlysning Metro Det er da strengt ! 2 22-05-2007 07:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension