K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-03-2012, 10:34   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question Hjælp til udfyldelse af samtale skema vedr KOL?

Halløj. Jeg har brug for nogle gode råd. Jeg skal igen udfylde et samtale skema, som jeg før har gjort ved alle mine andre sygdomme, og alligevel fåret afslag på § 100.

Men nu har jeg altså fået konstateret KOL Ryger ikke mere..

Problemet er hvad jeg skal skrive i dette skema? Jeg lider i forvejen af astma, allergi, hypermobil, fibromyalgi, arbejdsskade osv.

Men der spørges specifikt ind til KOL, og hvordan den påvirker mig ? Hvad er godt at skrive?

Jeg begynder at tro at jeg aldrig får den § 100, for ligegyldigt hvad jeg fejler, så har jeg en sagsbehandler som mener jeg er fuld af løgn.

Og det selvom jeg har fået førtidspension pga fibromyalgi. Her skrev lægekonsulenten der var noget galt med mit hoved Så det er hvad jeg er oppe imod.

Så meget gerne rigtig gode råd om hvad jeg skal skrive for at det lykkes. Ja jeg har udgifter som langt overstiger beløbet, men som sagt bliver ikke troet på.

Har lige fået udfyldt status attest fra egen læge, men han skriver kun besværet vejrtrækning?

Så hvad gør jeg? Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eftergivelse af SU-gæld - lidt hjælp til skema Stueplanten Alt det andet 20 15-12-2012 11:26
Udfyldelse af Ressourceprofil. Kid2 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 21 23-11-2012 13:05
HJÆLP-Sygedagpenge stop-samtale imorgen Risc Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 17-01-2012 21:14
Resourceprofil - udfyldelse Chas Alt det andet 12 01-06-2011 15:26
Økonomi skema hjælp lone t Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 02-03-2010 12:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension