K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2012, 22:33   #11
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Intet svar fra BAN Syd

Hej allesammen

Jeg venter stadig på afgørelse fra BAN, men efter at jeg har været hos psykiater og fået 3 diagnoser, har jeg skrevet til BAN og oplyst om dette. Det var mest i håbet om, at de - hurtigere - kunne/ville træffe afgørelse om - forhåbentlig - at hjemsende min sag. Jeg mener jo helt klart at kommunen skal undersøge hvilken indflydelse mine psykiske diagnoser har på min arbejdsevne.....

Mit spørgsmål er nu: Har I erfaring med at BAN ikke besvarer ens henvendelser????

Jeg har for 4 uger siden skrevet til BAN via alm. mail. For 3 uger siden skrev jeg det sammen til BAN via Borger.dk.
For 2 uger siden sendte jeg IGEN sammen mail via Borger.dk, da jeg ikke havde hørt fra BAN.

OG IGEN for 1 uge siden rykkede jeg for svar!!!!!
Jeg har stadig INTET hørt fra BAN Syd.

Er det "normalt" at de ikke reagerer på mails (selvom det er via borger.dk)???

Jeg synes at det er rigtig dårlig service/kutyme og håber ikke, at dette er generet over hele landet.
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Medhold i sygedagpengesag. Hvad så? nielsensupp Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 11-04-2013 16:40
Sygedagpenge efter medhold ved BAN Hedebo20 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 27-10-2012 12:03
fratage medhold på enkeltpunkter? einstein Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 08-05-2012 13:17
Jubii... Jeg har fået medhold i Ban. Lotus1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 26-03-2012 19:09
har jeg fået medhold??? sandie86 Alt det andet 7 19-04-2011 17:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension