K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2012, 14:10   #1
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Svedige hænder, rysten over hele kroppen

og tanker der flyver er bare nogle af de ting jeg gennemgår lige nu!

Jeg har været til forundersøgelse på sygehuset idag. Har i flere år haft problemer med hørelsen, men ørelægen har bare fejet mig af vejen.

I dag fik jeg så min "dom". Jeg lider af Otosklerose hvilket betyder jeg nu skal have høreapparat! Plus min trommehinde er beskadiget, så skal opereres i øret i nærmeste fremtid!

Min nervøsitet går vel mest på hvordan alt dette skal forløbe! Hvordan skaffer jeg høreapparat, får det rigtige og hvordan økonomisk?
Kan man lave en afdragsordning, som man evt. gør med briller og kontaktlinser?

Men mest glæder jeg mig sgu til at få hørelsen tilbage! Og en sejr er det at vide at jeg ikke bare "bilder" mig selv ind at jeg har svært nedsat hørelse
__________________
Well done is better than well said.
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan klare i lockouten?? Jeg ryster over hele kroppen!! Ninja Politik og Samfund 21 04-04-2013 20:16
Har nogen prøvet når musklerne sitre i hele kroppen? Ninja Alt det andet 25 29-06-2012 13:18
Hvad er bedst når kroppen siger stop !! Bananen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 25 23-02-2012 16:49
Fattige ejer ikke kroppen: siger afd.læge Ellen Ryg Olsen fra RCT gunvor Lægekonsulenternes Rolle 10 17-09-2011 06:52
rystende hænder bam At søge førtidspension 62 13-05-2009 12:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension