K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-02-2012, 10:33   #1
Gerbilwoman
Elsker at være her på K10
 
Gerbilwomans avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Vestsjælland
Alder: 43
Indlæg: 94
Styrke: 16
Gerbilwoman er ny på vejen
Lidt random brok over kommune og læge...

Det er fandeme som at kommunikere med en dør

Kommunen modarbejder en konstant, trækker penge som de lyster på trods af at man har dokumentation for det psykiske sygdom og sender en ud i forløb som man ikke magter sålænge man ikke er startet op på medicin og terapi

Lægen holder én hen i over 10 år (jeg har kroniske smerter i led og muskler i hele kroppen, kronisk træt, svimmel, forvirret oma.) Tørrer symptomer af på min vægt til trods for at jeg havde det på præcis samme måde for 50 kg siden. Kom endelig ind til en læge som lige vil tage de samme blodprøver igen-igen-igen, som alle de andre læger har taget, han forventer ikk at de viser noget, hvilket de så heller ikke gør og SÅ vil han henvise til reumatolog - men neeeeej nu foreslår han pludselig fysioterapi istedet

FOR FANDEN DA;det er sgu snart nemmere at hoppe i havnen! Og gør jeg det nu i den kulde, er det i det mindste slut hurtigt

Ja, jeg trænger bare lige til at "lufte lidt ud" inden jeg eksplodere over de fjolser i den her kommune, sagsmishandlere såvel som læger
__________________
Most people would succeed in small things if they were not troubled with great ambitions.
Gerbilwoman er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt fra en læge :-) Ricky M. Lægekonsulenternes Rolle 18 06-08-2013 14:12
Lidt brok Tob Alt det andet 18 31-08-2012 13:39
fleksjob kommune læge sygedagpenge etc... cats Spørgsmål ang fleksjob 7 07-01-2012 12:34
Kommune og læge aftalte skattesvindel sun-lady Det er da strengt ! 2 15-11-2009 21:47
kun lidt brok samt en lille fortælling mc07 Dit og Dat 5 16-08-2009 11:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension