K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2012, 21:53   #24
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg har villet presse på for, at han skulle have dem på weekend ell.l., for den opgave har han ikke kunnet magte.
Nu er det jo desværre sådan at børnene gerne er præget negativt af den type forældre, så for dem er det af naturlige årsager ikke så nemt som det er for de fleste adoptivbørn.

Altså ikke at jeg er blevet skudt en hel masse positivt i skoene om mine bio´er af de gamle, tvært om, men det har været inden for rimelighedens grænser, om end der var lidt tykt på, det de har serveret omkring hvad jeg kunne risikere at støde på.

Naturligvis vil man beskytte sine børn, det skal man s q også det er en forælders fornemste opgave men der fra og så til at bruge lægelige udtalelser imod x´en uden at give en fair chance eller forsøge at finde en middelvej, som du jo har gjort, syntes jeg bestemt ikke er ok, for barnets skyld.
Altså er der kun til en time her og 2 timer der med en eller anden form for overvågning, så er det, det! der er til, lidt har også ret også selv om at det er under mere lukkede rammer.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kontanthjælp - gift par med børn - spørgsmål. Ninja Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 08-03-2013 14:52
At have psykisk syge børn NPH Alt det andet 9 17-02-2011 11:07
Syge børn/ links søges Supercarla Alt det andet 4 27-05-2009 14:34
Hjælp til forældre med handicappede eller alvorligt syge børn Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 02-12-2008 02:52
Hjælp til forældre med handicappede eller alvorligt syge børn Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 17-11-2008 23:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension