K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-11-2011, 17:58   #1
lomus
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2011
Indlæg: 8
Styrke: 0
lomus er ny på vejen
ingen svar på partshøring, sygedagpenge stopper i morgen?

Sagen er den, at mine sygedagpenge falder for 52 ugers reglen i dag
Men, men, men jeg har været til møde med sagsbehandleren d. 9/11, som sagde at der ikke umiddelbart var mulighed for forlængelse, selvom jeg stadig er under behandling. Denne behandling har de ikke forholdt sig til.
Så modtog jeg brev om partshøring d. 19/11, hvor jeg gav mit besyv, og hvor jeg skrev at jeg ikke kunne godkende ressourceprofilen, da den var fyldt med mangler, som jeg beskrev. Jeg skaffede også dokumentation fra den reumatolog hvor jeg er under behandling. Reumatologen skrev at jeg stadig var under behandling, prognosen god, og at det forventes at jeg kan raskmeldes 1/2 2012. Alt dette medtog jeg i partshøringen som jeg afleverede mod kvittering på jobcenteret d. 24/11.
Men ingenting har jeg hørt!! Hvad gør jeg i morgen - melder mig ledig? Skriver til sagsbehandleren? Kan de stoppe sygedagpengene fra i morgen når jeg ikke har fået nogen skriftlig afgørelse, og sagen dermed ikke er afsluttet??
lomus er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Får svar på om jeg er godkendt til flex i morgen. Skc Er det overhovdet til at få fleksjob? 20 06-09-2012 01:55
Hvis kommunen stopper sygedagpenge bullergris Er det overhovdet til at få fleksjob? 8 12-12-2011 18:50
Aflevering af svar til partshøring HeidiAnd Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 23-03-2011 08:59
HURTUGT SVAR: Frist for bemærkninger til partshøring VS. aktindsigt Bellini Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 28 29-01-2011 15:53
Hjælp min sagsbehandler stopper i morgen. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 30-09-2009 09:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension