K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2011, 19:18   #33
sara7
Elsker at være her på K10
 
sara7s avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Indlæg: 55
Styrke: 13
sara7 er ny på vejen
Kære Ukken

Jeg bliver ikke spor vred over det du skriver tværtimod jeg savner respons og gode råd, at du er meget lige ud, passer mig også fint, har ikke noget imod det

Med hensyn til treo så holder jeg mig ind for grænsen max 9 i mdr.
Det at de sidder og småsnakker er jeg godt klar over at det har de lov til men ikke når jeg har en tid kl.13. og jeg først kommer ind 13.30, så er det klart at vi ikke har tid til så meget.
lægesekrekretæren har afsat dobbelttid, som jeg har bedt hende om, men jeg har kun fået noget ud af den ene. Det er DET jeg ikke synes er ok.

Og ja jeg tror at du har ret med hensyn til at jeg nu er afhængig og desperat søger efter et svar og det benytter de sig lidt af hvis man kan sige det sådan, jeg er slet ikke herre over mig selv.
Jeg føler at jeg bare er et brik i matadorspil som andre flytter med som de har lyst til og min mening og egentlige tilstand tæller slet ikke.
Mærkeligt at dem som har noget at sige og kender mig bedst er slet ikke involverede i sagen. Jeg skal til psykolog i næste uge og hun har en journalnotat klar når jeg kommer næste gang. Det samme ved fys. Og lægens henvisning til gyn.afsnit når han nu sender den af sted. Så har jeg da lidt jeg kan bidrage med i klagen.

Men jeg står stadig fast ved at den nye læge er altså provokerende og taler meget nedladende til mig af en eller anden grund. Det kunne være at jeg skulle se lidt mere tjekket ud næste gang jeg skal til læge

Aner ikke hvornår jeg sidst har brugt lidt maskara, jeg gider det altså bare ikke når jeg har det ad helvedes til.

mvh Sara
__________________
"Art is the only way to run away without leaving home."
sara7 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension