K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-11-2011, 22:06   #11
sara7
Elsker at være her på K10
 
sara7s avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Indlæg: 55
Styrke: 13
sara7 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Det hedder ikke længere patientklagenævnet. Det hedder i dag patientombuddet.
Har skrevet det i indlæg # 20 i den her tråd. Der er et direkte link til der hvor du kan klage over lægens behandling af dig..
Undskyld patientombuddet, jeg har været der inde og kigge på skemaet.

Jeg vil først forsøge at bede lægen om at skrive det han har sagt til mig, jeg vil give ham en SIDSTE chance...IGEN, hvis der ikke sker noget, sååååå patientombudet. Hvad synes I???

Nogle gange sidder jeg og tænker at han skal straffes for det fusk, og han HAR haft chancen til at rede det ud, men jeg er ikke en person der kan lide konflikt.
Men så tænker jeg igen hvad hans sjusk og fusk har gjort ved mit liv og helbred, alt det jeg har kæmpet for i så mange mdr. har han lige ødelagt med et send tast på comp.
jeg har jo alle beviser bla. alle e-mails har skrevet til min tidligere SB hvor jeg fortæller hende hvad der sker på det helbredsmæssige omr. og alle hendes svar fra i sommers hvor jeg fik det dårligere fysisk og psykisk ikke mindst.
Men så er jeg ikke en dyt et bedre menneske selv, hvis jeg gører det samme som ham og klager til pt.ombudet. det vil muligvis ødelægge hans liv.

Det han har gjort er umenneskeligt, man sparker ikke en der allerede ligger ned, og da slet ikke en læge, men skal jeg være ligeså ond....jeg er vred jeg er meget ked af det, men er så sårbar og sentimental at jeg vist ikke er syg uden grund. Empati over for andre har hjulpet andre men mig selv har det kun givet problemer ikke mindst helbredsmæssige.
NEJ FNM. NEJ!!! NU ER DET SLUT!!! Jeg synes ikke nogen fortjener at blive behandlet på den måde.

Går ud fra at det også står i lægens journaler, hvornår jeg har været på lægebesøg og hvorfor. Så vil det jo være nemt at bevise at det er fusk.
Jeg ved at klager jeg, så vinder jeg for det han skriver i statusattesten er ikke andet end løgn, alle lægejournaler vil modbevise hans ord.

Kære mennesker hjælp mig med at tænke menneskeligt. Hvad synes I???

Sidst redigeret af sara7; 05-11-2011 kl. 23:06.
sara7 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension