K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-10-2011, 21:54   #1
Suss
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2011
Lokation: 6000
Indlæg: 1
Styrke: 0
Suss er ny på vejen
Hvorfor juble.....


Hej til jer alle.

Jeg er ny herinde og vil fortælle min histiorie.

Jeg er 44 år ung, gift med jordens sødeste mand. børnene er flyttet hjemmefra. Min skade opstod imends jeg kørte bus, hvor jeg fik en 30kg tung elkasse ned i hovedet, fik hjernerystelse og piskesmæld, og ødelagt højre skulder. Jeg blev ramt......

Problemet er "bare" at hjernerystelsen ikke er gået væk, og gør det heller ikke. Samtidlig med jeg har jeg jo også de andre skader at tumle med.

I 2003 kom jeg til skade, var langtids syg og mistede mit job son buschauffør.
I 2006 blev jeg flexjobber 3-4 timer om dagen, i starten af ´07 kom jeg på kontor som fx hvor jeg sad selv og skulle passe det hele.... blev så fyret i år 2011 og er ledig fra 7. mdr.

Jeg er startet på smerteklinik, fordi mine smarter i de sidste 2 år er blevet værer og værer, så de ikke stasonære mere. ØV.

Jeg var så højt oppe i morfin, at jeg fik valget om at komme ud af det nu eller så kunne jeg ikke komme ud af det hvis jeg steg mere.

Jeg ER nu KLIN men gud hvor var det en hård kamp, jeg har aldrig været ude for noget ligende..

De er begyndt at snakke om at jeg nok skal regne med fp....
Er det der skal til så må det være det, men jeg kan ikke juble over at jeg skal være fp.

Jeg har altid været så kreativ men det er helt væk nu.

Så nu må jeg se hvad der sker......

Knus Suss.
Suss er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor? Mumrik Alt det andet 9 10-12-2011 22:50
Hvorfor trold70 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 16-06-2011 17:14
Hvorfor? zuza Dit og Dat 1 13-08-2007 13:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension