K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-10-2011, 13:27   #1
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Vedr. Kontanthjælp,jobklub & afbud

Hej med jer, jeg har et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg har en kammerat, der pt er på kontanthjælp og er i jobklub. Han er mødt op hver dag, og der har ingen problemer været.
Så idag, kort efter han er taget hjemmefra, går hans scooter i stykker. Han skynder sig at sende en sms til sin kontaktperson og forklarer hvad der er sket, at han bliver nødt til at trække den hjem og så prøve at finde ud af hvordan han kan komme derned.
Han har ingen penge til bus osv, så han ville være nødt til at gå, hvilket ville betyde, at han ville blive en times tid forsinket.

kl. 9.40 skriver kontaktpersonen tilbage, at hun ikke kan acceptere dette som et gyldigt afbud, hverken grunden eller at han har skrevet over sms, men at han skal ringe.
Han skynder sig at ringe hende op, og så siger hun, at han vil blive trukket i sin kontanthjælp, da han først ringer 9.40 og sidste frist for at ringe er 9.30.

Kan hun det? Han havde jo sendt en sms og forklaret situationen, og virker meget påfaldende, at hun først vender tilbage 10 min efter den såkaldte frist..

Jeg lovede at prøve at høre, om de kan tillade sig dette, da han selv ikke kan overskue alle de mange regler osv der er omkring dette her.

På forhånd mange tak
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vedr. Kontanthjælp heidi1972 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 29-09-2013 09:34
Jobklub og transport engager Spørgsmål ang fleksjob 6 12-02-2012 01:47
Spørgsmål vedr kontanthjælp jensen79 Alt det andet 17 11-02-2010 23:30
Spg vedr kontanthjælp mor4 Alt det andet 11 15-12-2008 00:40
anden aktør/jobklub putte52 Din historie 3 05-11-2007 12:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension