K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-08-2011, 08:49   #1
tvilling1976
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-08 2011
Indlæg: 6
Styrke: 0
tvilling1976 er ny på vejen
Ned i et dybt hul

Jeg har en sag kørende på 5. år, pga en smadret/knust skulder. Jeg har været jobprøvet 7 steder nu. Er i praktik nu 20 timer om ugen, og har været det i 10 mdr.
Jeg sidder faktisk og laver det samme hver dag, uden at ha' tænkt over det, da jeg jo egentlig synes jeg har mange jobfunktioner, men alt er tastearbejde.
I sidste uge begyndte jeg at få slemme smerter i skulder og nakke. Jeg tog til læge mandag, og han lagde en blokade og gav mig binyrebakhomon til at tage betændelsen. Og så rykkede han lidt med arm og hoved. Det har nu gjort at jeg ikke har været på arbejde i denne uge overhovedet. Har konstante smerter og hovedpine, sover ikke om natten og kaster op.
Jeg går samtidig og venter på svar om min fleks er gået igennem. Den har været oppe og min sagsbehandler har fået svar, hun har bare ikke lige været sin post igennem efter ferie endnu, så jeg også kunne få et svar.
Jeg sveder konstant, har ikke lyst til andet end at sidde og gemme mig i sofaen. Taler ikke med nogen. Står kun op fordi sønnen skal i skole. Spiser ikke og laver ikke noget. Og i går sendte manden mig i bad, da jeg ikke havde været det i flere dage.
Jeg ved ikke hvad jeg skal, og hvor jeg skal henvende mig.
Og hvad gør jeg med mit praktik og fleks, hvis jeg nu ikke kan holde til det vi ellers havde fundet frem til. Men at jeg skal ha' noget mere varieret og hvorfor viser det sig først nu så længe efter??
Mit hoved er fyldt med spørgsmål og det vælter frem, så jeg tuder hele tiden og slet ikke kan overskue noget.
Hvad gør jeg???????????????????
tvilling1976 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Du er jo dybt socialt uansvarlig, Pia ! buster Politik og Samfund 6 12-04-2010 14:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension