K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-07-2011, 20:47   #15
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mariesofie Se meddelelser
ØvØv har det bare så dårligt, det føles som om hele ansigtet og min hals snørrer sig sammen, det kribler og krabler under huden i ansigtet, er mega svimmel hele tiden....
Vild uro i hele kroppen, nu må det altså snart stoppe kan snart ikke mere.
Jeg er nu nede på 75 mg. venlafaxin men har bare så mange bivirkninger. Jeg har først en tid hos psykiater d. 15 juli der er bare så vildt længe til
Åh jeg føler sådan med dig!

Jeg havde det R*V dårligt i ca 2 uger fra 75 mg til 0 - men var også tvunget til at tage en kold tyrker pga forgiftning fra Venlafaxin.

Jeg snakkede nogle gange med psykiatrisk skadestue, simpelthen for at blive snakket "ned på jorden igen" og for at få af vide jeg ikke var ved at eksplodere indvendigt og at det ej heller var farligt! Jeg var nemlig ikke hos psykiater på det tidspunkt. Fra jeg helt var stoppet og til jeg kunne mærke min krop og mit hovede begyndte at virke igen gik der yderligere 3 uger! Så det KAN være hårdt for kroppen/psyken at komme ud af...

Ønsker dig god bedring i kampen ud af medicinen...
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension