K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2011, 08:22   #14
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hmm..undskyld men jeg har svært ved at se hvordan en ADMINISTRATIV MEDARRBEJDER(lægekonsulent!) kan udtale sig om funktionsevnen hos den enkelte borger, eftersom denne ADMINISTRATIVE MEDARBEJDER aldrig fx møder borgeren (-ej heller i borgerens hjem fx)

...bare lige en strøtanke!

Uanset hvordan man vender og drejer det: lægekonsulenten er og blir en kvaksalver i min verden når denne (læge)konsulent IKKE står under lægeloven!

...men det er så min mening/udtalelse og så kan denne mene lige meget hvad han/hun vil.

OG, ikke at forglemme: Det er Byrådet som er øverste ansvarlige arbejdsgiver for Lægekonsulenterne, og hvis ikke Byrådet stiller deres ansatte til ansvar for det arbejde de udfører, må det jo betyde at Byrådet er tilfreds med deres arbejde!?!.

Ps: der ER forskel i lovteksten på KAN og SKAL, set udfra SB synspunkt -men så syns jeg da at det ville klæ samtlige af DK´S sb at stole på speciallæge erklæringerne og hvis man er i tvivl om disse, ja, så er jeg da sikker på at speciallægen gerne tage imod en henvendelse fra sb, det har jeg da kun oplevet positivt!
HUSK, lovgivningen er i forvejen sådan at ALLE læger(og nej, her taler jeg ikke om administrative medarbejdere!) har PLIGT til at skrive i et let forståeligt sprog.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 25-06-2011 kl. 08:58.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lovgivning?! simsons Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 19-08-2013 15:12
Lovgivning Vanilje Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 21-01-2013 17:19
Ny lovgivning 2010 SusanneSjogren Spørgsmål ang fleksjob 17 10-11-2009 00:51
ang. ny lovgivning...01.07... anetta Nyt om loven 0 17-06-2008 12:42
Lovgivning Lotte A. Spørgsmål ang fleksjob 9 19-04-2008 00:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension