K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2011, 18:30   #1
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Flyttehjælp til førtidspensionister

Jeg er førtidspensionist på brøkpension, min mand og jeg er gået konkurs og går i endelig betalingsstandsning her i slutningen af Juni, vi har kastet håndklædet i ringen da vi ikke længere magter at betale lånene på vores hus.
Vi satte huset til salg for 15 måneder siden, da vi grundet mit helbred ikke kunne blive boende meget længere.

Vi er dog i den situation at vi indenfor det næste ½ år vil blive smidt ud af huset, og vi er derfor også i gang med at finde noget vi kan leje, problemet er at som vores økonomiske situation er, har vi simpelthen ikke pengene til selve flytningen. Jeg ved at det er muligt for førtidspensionister at søge om flyttehjælp, men jeg ved ikke noget om hvor i loven det står. Og vil derfor gerne spørge om der er nogen herinde der ved noget om hvor der står noget om det?



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flyttehjælp §100 jomfruen Alt det andet 11 08-03-2013 10:58
må førtidspensionister have et job ? nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 09-08-2012 23:40
Flyttehjælp TylerGirl Alt det andet 4 06-10-2010 13:33
App. Førtidspensionister i job migselv Fremtiden for fleksjob og førtidspension 39 11-08-2010 08:17
job til førtidspensionister carlos2 Hvordan forløb det da du søgte fleks? 1 01-07-2008 15:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension