K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2011, 23:52   #21
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Evaave Se meddelelser
Hvis jeg skal noget vigtigt mandag kl. 10, så falder jeg i søvn kl. 04 søndag nat fordi jeg er bange for at komme for sent og bange for ikke at kunne klare det jeg skal...ja og så er jeg hamrende træt både fysisk og psykisk. Jeg kan ringe 1 time før jeg skal til familietamtam og sige at jeg ikke kommer alligevel fordi jeg ikke kan overskue det....
Jeg kan godt se, at den er svær (ikke at jeg helt forstår det, for jeg har aldrig prøvet at have det helt sådan), men m.h.t. en arb.prøvning er det vigtigste, at du møder op.

Du behøver ikke at blive der, du behøver ikke at præstere noget når du er der, du kan gå hjem igen når du har vist flaget.

Hvis du er forsinket, så ring til dem og sig det, så de ikke tror at du bare bliver væk.

Men uanset hvad, så er dagbog møg hamrende vigtig, for hvis noget går skævt, så skriver du lidt om det i dagbogen, så du kan dokumentere hvad der er sket o.s.v.

Hvis du har en mp3'er kan du evt. indtale din dagbog på den, så kan du skrive det ned på et andet tidspunkt.
Og skulle det kikse helt med at få det skrevet, så kør hele dagbogen (fra mp3'eren) over på en skive eller usb-nøgle og aflever den til sb i stedet for en skreven dagbog.

Den har jeg aldrig tænkt på før, men hvis man har et handicap der gør, at man ikke kan skrive dagbog, så burde denne metode jo kunne bruges.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor reagere så voldsomt? (pas på jer selv) LUM Dit og Dat 28 13-10-2010 17:10
Fleksjob kan man selv søge?? foetsie Spørgsmål ang fleksjob 10 10-10-2010 14:44
flexjob selv søge jj2 Spørgsmål ang fleksjob 4 28-03-2008 14:01
Må man selv søge fleksjob Trylledyr Spørgsmål ang fleksjob 6 31-01-2007 11:02
Jeg er selv ved ar søge førtidspension. Jessica At søge førtidspension 0 12-06-2006 13:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension