K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-06-2011, 10:33   #1
Mama
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-11 2010
Indlæg: 82
Styrke: 14
Mama er ny på vejen
Hvordan søger/finder man et fleksjob?

Jeg fik tilkendt fleks pr. 6/6
Det er først på mandag, jeg skal til informationsmøde for ledige/nye (?) fleksjobbere, og først den 30. jeg skal til individuel samtale på jobcentret ift. jobsøgning.

Men det vil jo være dejligt at blive lidt klogere på det allerede nu, hvis nogen af jer ellers har erfaringer at dele ift. dette?

Skal jeg selv ud og kontakte steder ift. job? Og hvordan er det, når nu det er med skånehensyn mv.?
Eller hjælper kommunen mon på en eller anden måde.....

Hælder selv til den første..... selv at opsøge... synes bare det er ret så grænseoverskridende og er usikker på, hvordan man bliver modtaget. Sikkert fordi jeg ikke synes, det er så fantastisk at fortælle om mine begrænsninger...


Hvad har I gjort, og hvordan har det været?
__________________
Mama - tilkendt fleks pr. 6/6-2011
Mama er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan søger man et fleksjob? Fiona75 Spørgsmål ang fleksjob 8 16-05-2012 08:50
Hvordan finder du ud af hvilken lægekonsulent defrost Alt det andet 15 12-05-2011 18:29
Hvordan finder jeg de tråde - Physen Hjælp til Forum Brug 8 10-04-2010 03:13
Hvordan finder jeg flexjob? Barbara Spørgsmål ang fleksjob 11 01-08-2009 20:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension