K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-05-2011, 16:36   #5
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 22
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af shorty Se meddelelser
hej til jer der har svaret...
jeg vil be om at få tilsendt en rf og aktindsigt så jeg ka få et bedre overblik...jeg ka se at det papir jeg ska underskrive er en sygeopfølgning...kan man få ændret det der står i den ,hvis man ik er tilfreds...synes ik at der står meget om min sitiuation...
da min sag er så rodet er jeg ik sikker på at de har taget alle helbredsoplysninger med....så jeg er i tvivl om jeg ska sende det afsted....
har også prøvet at finde ud af hvad for en paragraf jeg søger under...men det ku jeg ik få af vide kun at jeg er visiteret til afklaring...
er det det samme som at søge førtidspension?fik af vide at sagbehandlingen af afklaringen ka ta op til et år...får man så svar for fp der?så er lidt forvirret om hvad jeg er igang med at søge...

angående den anden behandling som er blevet sat på pause...rådede sb mig til ik at søge tilskud da det ku påvirke min afklaring af fp...men hvis jeg ik får den behandling ka jeg ik blive klar til at komme ud...og så ved jeg slet ik hvordan jeg ska gennemføre det der afklaringsforløb...processen i behandlingen er langvarig og ka ta flere år at behandle,men er ik den egentlige grund til at der søges fp...men det påvirker mig psykisk og fysisk mer og mer.pga der ik blir taget fat om det...og efter ulykken er det blevet svært for mig at overskue det...så på en måde har det også en del at gøre med at livet er blevet sværere for mig at leve...men havde det problem før ulykken og hvor det blev taget i betragning for mit forløb dengang...nu vil de sætte det på pause for nærmere afklaring...ka bare ik holde tanken ud at jeg ik ka gøre noget ved det i det års tid de ska tjekke mig...især fordi det er en behandling der tar flere år....jeg vil gerne undgå at de bruger det som undskyldning for at trække tiden ud når det tar så lang tid...så nu ved jeg ik om jeg ska høre på min sb når hun siger jeg ik ska søge om hjælp for den behandling
om en behandling tager flere år, det er desværre ikke noget at gøre ved
DER MÅ IKKE VÆRE BEHANDLINGSMULIGHEDER
ellers kan du ikke få pension eller flexjob
samt det er din arbejdsevne du får pension på
så hvis du ikke har en læge som siger du ikke må komme i arbejdsprøvning
så skal man igennem et forløb
det er ikke kommunen der skal hjælp dig med behandling
det er egen læge som skal sende dig videre til speciallæger og hvis du har behov for det en psykiater

hvad siger din egen læge til hele situationen?
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er reformerne blevet 3 gangs behandlet? Ninja Politik og Samfund 12 19-12-2012 16:34
søge førtidspension på § 17 pimpek Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 06-02-2012 22:15
Kan man søge § 34 på Førtidspension? Indiansummer Alt det andet 6 07-12-2009 21:14
Søge Førtidspension dittemor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 23-07-2009 16:44
Har ventet tusind dage på at få sin ansøgning om førtidspension behandlet zuza Dit og Dat 7 05-12-2008 11:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension