K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-05-2011, 09:58   #1
Diablo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Diablos avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2010
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 176
Styrke: 14
Diablo er ny på vejen
Arbejdsprøvning med angst

Hej alle..

Jeg har haft angst/socialangst/depression i de sidste 20 år og jeg har været i behandling i alle årene uden at være kommet videre. Jeg har i alle årene været i arbejde selv om det har været et ******* hver ensete dag. Jeg har ofte foreslået min psykiater at det bedste for mig ville være en sygemelding så jeg kunne få noget ro, men der til sagde han bare at jeg skulle blive ved med at kæmpe mod angsten og det har jeg så gjort hvilket nu har resulteret i en fuldstendig udmattelse hvor jeg slet ingen ting kan. Jeg er blevet sygemelde og fyret samt er startet hos nr. 2 psykiater inden for et år. jeg er blevet fodret med bla. lyrica, symbalta, akarin og mange andre piller uden virkning og er gået helt ned med flaget.
Min gamle psykiater skriver i sin rapport at det er sansynligt at jeg kan vende tilbage til samme arbejdsfunktion som før jeg blev sygemelde!!! Han må da være stiv i bøtten! Jeg har kæmpet min kamp og kan ikke mere. Min søde sagsbehandler vil rigtig gerne indstille mig til fp men hun er ikke sikker på om det materiale der forligger er fyldestgørende hvorfor det ville være godt med en arbejdsprøvning. Hvordan kan jeg komme i arbejdsprøvning når jeg ikke engang kan komme uden for en dør? Jeg kan ikke engang møde op til samtale med min sagsbehandler uden at få de værste angstanfald og vore samtaler foregår mest via mail.

Har i nogen erfaring med ikke at kunne møde op til en arbejdsprøvning og hvad er alternativet?
Diablo er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
INFORMATIONSDAG OM ANGST - København V Piamus Et godt link! 7 16-08-2011 08:31
Møde hos SB/ angst MissMurphey Alt det andet 12 10-05-2011 09:48
Arbejdsprøvning ( angst, depression og socialforbi) Tanjaw Alt det andet 14 12-05-2010 09:57
Rundbordsmøde med angst LUM Dit og Dat 17 10-02-2009 15:33
Spænding /Angst. Juliane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 24-11-2006 10:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension