K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-04-2011, 13:57   #1
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
fremtidsangst 2020 planen og barn???

hej alle

hvordan håndterer i jeres fremtidsangt når i er havnet i det sociale system? tror ikke der går en dag hvor jeg ikke er bange for min fremtid er endda nu begyndt at tabe håret føler mig meget stresset hele tiden.

lige nu tager jeg zoneterapi uddannelsen da den kun er 6 timer om ugen (kan ikk klare mere) får den på kontanthjælp da kommunen ikke mener jeg var berettiget til revalidering da de kan se jeg ikke kan klare mig selv bagefter. får den som aktivering i et år. bagefter burde der arbejdes mod flex el pension.

er vildt bange for det politikkerne siger vedr. flex og pension for folk under 40 for jeg er 26 og har allerede været i systemet 4 år kan da ikke klare og vente endnu 14 år på flex el pension har da begået selvmord inden uden tvivl! det holder mig simpelthen vågen hver nat af angst!

det fattigdommen der skræmmer mig. har været på kh så længe og kan ikke forestille mig så mange år så fattig man blir jo desperat.

noget der også gør mig bange!!! hvis vi nu skulle få et barn en dag. Ud over vi ikke ville have penge nok til at give barnet alt man syntes det fortjener kunne kommunen så finde på at fjerne barenet nu man er i systemet og de kan se man kun kan arbejde 6 timer så mener de vel heller ikke man kan klare et barn!

er man mere udsat for at få sit barn fjernet når man er i det sociale system??? mener bare nu hvor man lider af kroniske smerter og depression om de så også bruger det mod en og kunne finde på sådan noget?

hvordan håndterer i angsten for fremtiden og hvordan undgår i at gå fuldstændig i spåner? og får i det ikke af og til værre ved at læse herinde og se al den håbløshed der findes?

mvh nency
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension i stedet for folkepension i 2020 planen miskat Politik og Samfund 4 31-05-2011 20:37
2020 reformen er vedtaget... Pip Politik og Samfund 10 28-05-2011 22:58
2020-planen: De økonomiske planer har hidtil vist sig ubrugelige gunvor Politik og Samfund 1 16-05-2011 17:11
2020 plan ingen på overførselsindkomst østerbro Politik og Samfund 19 16-04-2011 08:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension