K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-03-2011, 19:18   #1
susjensen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Indlæg: 2
Styrke: 0
susjensen er ny på vejen
Fra flexjob til pension

Til jer der har måttet sige farvel til jeres flexjob og er på førtidspension

Jeg er i flexjob 14 t / uge. Er rigtig glad for mit job, mine kolleger og mine opgaver. Jeg har været ansat i næsten 2 år. Nu er der så sådan, at jeg ikke kan holde til de 14 timer mere, og selv om jeg lige for tiden arbejder ca. 11 el. 12 timer (har en extremt forstående arbejdsgiver, som siger at de ikke kan undvære mig), så er min situation den, at jeg ikke kan noget andet end at gå på arbejde. Det har været en hård kamp at blive godkendt til flexjob, de ville først sende mig på pension, men jeg kæmpede, og det lykkedes. Nu er det så, at det er rigtig svært ikke længere at kunne klare det. Men et eller andet sted handler det jo også om livskvalitet. Jeg spørger mig selv om jobbet giver mig så meget, at jeg kan leve med ikke at kunne andet. Jeg frygter også at få det endnu værre på lang sigt hvis jeg presser mig selv. Jeg kan jo se hvordan det er gået på 2 år (også med resten af kroppen, da jeg sidder meget ”mærkeligt” på en stol, og derfor ikke kan sidde korrekt)

............jeg skal måske lige sige at jeg har flere forskellige ting med ryggen (modic, prolaps, degeneration m.m.)

Jeg vil derfor gerne høre hvordan i har det , hvordan det er både fysisk og psykisk ikke længere at arbejde.



Hvordan forløb jeres sag, da i ikke kunne klare jobbet længere. Skulle i gennem en række smertefulde arbejdsprøvninger, skulle der laves ny ressource profil, skulle i have lavet en ny speciallægeerklæring osv.


Hvordan klarede i det, var det ikke hårdt at skulle hele møllen igennem igen. Nu er det jo ikke lige ressourcer man har flest af i den situation.


Jeg håber i vil tage jer tid til at svare på mine mange spørgsmål.
susjensen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flexjob/pension hplhansen Spørgsmål ang fleksjob 6 20-09-2013 12:56
Gå fra pension til flexjob? Balch Nyttigt at vide for Førtidspensionister 1 17-02-2013 20:09
Flexjob-pension Jens Jensen Spørgsmål ang fleksjob 2 19-07-2011 18:05
Flexjob/pension Fruen49 Alt det andet 6 16-06-2010 21:12
Flexjob/pension phhmw Spørgsmål ang fleksjob 0 11-04-2008 21:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension