K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-02-2011, 10:02   #11
Peppe
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: Skive
Indlæg: 332
Styrke: 15
Peppe er ny på vejen
Citat:
sidenløbende har jeg jo så sagen i ASK også.. de har også brugt meget papir på at rykke for oplysninger om min sag.. sidst bad de om papir senest 9 februar. kommunen har sendt lidt papir.. og skrev at sagsbehandler havde flere papir i sagen som ville blive tilsendt når de forelå..

jeg kan se at de ikke er kommet endnu i ASK, og hvor svært er det lige at sende papir på en mail??
Du ved vel godt du selv har ret til en kopi af alle dine journaler fra div læger og sygehuse?

Ellers må du i gang ved telefonen og ringe rundt og få dem tilsendt. Når de så er i hus tager du en kopi af papirene og sender dem til ASK.

Hvis du selv har en kopi af dine journaler kan kommunen heller ikke senere gemme sig under at de papirer er blevet væk! For så kan du altid tilbyde dem et KOPI af dem du her der hjemme. Giv dem ALDRIG originalen.

Har selv stået med papirer der var blevet "væk" i min sag. MEN sjovt nok dukkede de op igen da jeg tilbød at fremsende et kopi.
__________________
Størst er den som ligger ned, men stadig har kræfter til at hjælpe andre!
Peppe er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ventetiden er så hård MissSwitchie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-10-2011 23:07
Angsten ved ventetiden falentin Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 20-06-2011 07:06
Ventetiden og følelserne LUM Dit og Dat 4 18-01-2011 18:32
4 års kamp er ved at være slut. Henrikxxxx Din historie 4 30-06-2009 20:22
Ventetiden gør mig trist Løvetand Spørgsmål ang fleksjob 5 12-06-2008 08:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension