K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2011, 01:17   #1
Bettemy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2011
Indlæg: 20
Styrke: 14
Bettemy er ny på vejen
Føler mig svigtet

Hej K10.

Jeg sider her til aften og " sunder " mig på den meget grimme oplevelse jeg har haft i dag med min sagsbehandler. Jeg har det faktisk rigtig dårligt og trænger til at få lidt luft og måske lidt forståelse fra andre som har et langt sygdoms forløb. For at undgå en hel livs historie vil jeg prøve at gøre det kort.

Jeg er en pige på 29, var involveret i en ulykke i 98 som har ført mig til godkendt fleksjob i 2007.

Jeg har været igennem mange grimme ting fra kommunens side, men den i dag topper nu alt.

I starten af Januar mister jeg min mormor. Dette vækker nogle grimme barndoms ting til live som resulterer i panikangst og jeg er meget ked af det.
Jeg opsøger min læge den 24 januar for at få hjælp da jeg har det så dårligt. Hun sygemelder mig promte i 3 uger og henviser mig til psykolog. Dette ringer jeg til min sagsbehandler og oplyser og hun er indforstået med min situation og vi aftaler at jeg til næste konsultation spørger min læge om jeg kan få disse behandlinger dækket af sygesikringen. Den 3 februar har jeg min næste tid ved lægen, men var nødt til at aflyse min tid, da jeg var blevet ramt af influenza. Men Men ... Den selv samme dag, har min sagsbehandler kontaktet min læge og oplyst hende, at hun havde fundet ud af at jeg løj om min mormor´s død i januar. At det var i August 2010 min mormor døde. Og at min læge burde vide at jeg kun sad dernede og hylede for at blive fri for at møde op til det forløb ved anden aktør AS3.

Dette bliver jeg ikke på noget tidspunkt oplyst om.

Jeg modtager et brev den 16 februar at de vil stoppe min ledighedsydelse da jeg er udeblevet fra en samtale på kommunen den 8 februar. Jeg har ikke modtaget dette brev om møde, og bliver selvfølgelig helt paf over dette brev og ringer omgående til min sagsbehandler. Hun tager ikke telefonen så jeg ligger en besked på hendes telefon svare. Hun ringer så i dag til mig ( 17 februar ) kl ni og siger hun har hørt min besked og gerne vil have min forklaring. Jeg forklarer hende at jeg ikke har modtaget brevet om dette møde.
Så siger hun lige så ondskabsfuldt til mig at jeg kan godt stoppe mit skuespil og løgne for hun har fundet ud af at min mormor ikke var død i januar, men at det var et halvt år siden. Jeg bryder helt sammen og siger at det altså ikke passer. Hun presser på og siger hun har et " familieportræt " som siger at det var i august 2010 min mormor døde. Så faldt 10 øren for mig. Og jeg fortæller hende at det var i august 2010 min FARMOR døde. Hun bliver helt stille lidt og siger så : Jamen så har jeg da lavet en beklagelig fejl, for jeg har snakket med din læge om dette. Her er jeg så helt færdig. Ligger røret på og ringer omgående til min mor. Heldigvis havde jeg i dag også en tid ved min læge kl 12.45.

Da jeg kommer ind til min læge og sætter mig på stolen, siger jeg til hende at jeg ikke ved om jeg skal grine, græde eller gå amok. Forklarer hende hvad der er sket og hun er fuldstændig lamslået. For ganske rigtig har min sagsbehandler ringet og sagt disse grimme ting og det er dokumenteret.

Mig og min mor har lavet en klage her til aften og sendt til chefen for jobcenteret.

Men jeg sider nu med den her rigtig grimme følelse i mig. Hvor har min sagsbehandler disse oplysninger fra ? Hvorfor gør hun sådan noget her mod mig når hun ved jeg er helt helt nede i forvejen. Jeg ryster og kan slet ikke få ud af mit hoved om hun har folk til at holde øje med mig.

Jeg ved godt at jeg ikke har løjet eller gjort noget forkert, men puha hvor kan jeg bare ikke få det ud af mit hoved.

Undskyld den måske forvirrende opsang jeg laver her, men trængte bare sådan til at få luft.

Der ligger selvfølgelig en længere sygdoms historie på mit liv og jeg har ikke noget i mod at besvare på eventuelle spørgsmål.

Knus og Kram

Mia
Bettemy er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hanne Reintoft: jeg har svigtet østerbro Politik og Samfund 6 16-04-2012 19:01
Langtidssyge føler sig svigtet Peacock Politik og Samfund 1 22-03-2008 14:34
Forklaring udbedes - hvem har svigtet? zuza Det er da strengt ! 0 13-08-2007 22:35
Til alle som har følt sig svigtet baldur Accept fra vores omgivelser 2 10-03-2007 21:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension