K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-12-2010, 22:21   #11
Mario
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2010
Indlæg: 35
Styrke: 14
Mario er ny på vejen
Det jeg vil have der skal ske er at kommunen ikke bare placerer mig på et sidespor, jeg vil med på toget.
Det kan simpelthen ikke være rigtigt at fordi man bliver ramt af en arbejdsskade så skal man trækkes gennem "møjet", man mistænkeliggøres og har ikke mulighed for selv at styre sit eget liv.
Jeg er p.t.uarbejdsdygtig men at man derfor er strandet på et sidespor er ikke acceptabelt. Jeg vil have en plan for fremtiden for man kan altså lave en plan A og en plan B, sådan gør man i arbejdslivet ved større beslutninger. Der er nemlig den mulighed at såfremt man ikke er i stand til at komme i arbejdsprøvning, så kan en rundbordssamtale med revalideringen afklare en sag. Jeg vil gerne påbegynde en 4 årige uddannelse hvor hovedparten af uddannelsen er selvstudie, kun 4 dage om måneden er der undervisning, samt enkelte gruppeseancer.
Dette ville give mig en mulighed for ved behandlinger at (måske) blive selvforsørgende om 4 år, dette kræver dog en revalideringsplan og det er det jeg savner jeg ikke kan komme igang med grundet kommunens modvilje.

Jeg syntes det var bedre at komme igang på revalideringsydelse end gå på sygedagpenge eller kontanthjælp, det må da være i alles interesse.

Jeg er også af den overbevisning at hvis man har den mindste mulighed for at beskæftige sig med noget, så er det også en helingsproces både fysisk men i høj grad psykisk.
Mario er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
match pruttenQ34 Spørgsmål ang fleksjob 39 18-03-2012 18:04
match redy Alt det andet 23 16-02-2012 22:52
match 2 til FP nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 23-09-2010 20:34
flyning til fra match 3 til match 4 Tzari Alt det andet 36 03-09-2009 20:02
8 år match 5 - ægtefælle match 4 fratages kontanthjælp zuza Nyt om loven 7 31-03-2009 19:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension