K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-12-2010, 18:45   #21
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 18
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Lige hurtigt, mens maden passer sig selv i gryderne.

Jeg havde ikke tid til at kigge efter flg. pga. maden: at kommunalbestyrelsen kan have nogle anvisninger, så først leder for visitaionsteamet, hvis dette ikke er lavet om, bør der være en sådan. Jeg har ingen god erfaring m. op til flere visitatrorer, at gå ind i en diskussion med dem. De fleste tror jeg kører efter praksis, og har måske heller ikke kendskab til vejledningen af loven.

Derpå finde ud af om der skulle være noget flg. steder: "§ 139. Socialministeren kan i en bekendtgørelse fastsætte regler om, at kommunalbestyrelsen skal træffe beslutninger om indhold, omfang og udførelse af tilbud til voksne efter denne lov samt følge disse beslutninger op.
I dag må det vel høre inde under Indenrigs og sundhedministeriet.

Ministerier kan man altid ringe til for afklaring af lovgivning, også gældende. Nogle gange bliver man stillet lidt rundt, andre er hurtigere og sender link. Men de er også til at betjene borgerne.

Ellers er der jo også måske og er det ikke Katharina, der hele tidl. henviser til DUKH el. ? De vurde vel egentlig også rådgive om netop dette. El. Jeg selv førte en sag helt til tops i klagevejen m. sideliniehjlæp fra Ældresagen (alle tidl. 3 nævnte var mdel.).

Til sidst det sociale nævn m. klage.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ganske sandt tumnus Politik og Samfund 2 03-09-2012 10:59
Jamen, hvor er det sandt! Karo Politik og Samfund 0 30-04-2012 12:00
vidste at det var for godt til at være sandt Hanne.T. Alt det andet 5 22-10-2009 10:18
Brøkpension...kan det virkelig være sandt? Soy-yo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 04-12-2008 23:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension