K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-12-2010, 14:52   #11
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Prøver lige at svare Jer alle, men nu koger min hjerne og stressen og angsten ved at beskrive min situation, er i fuld flor...

Vovse: spurgte Borgervejlederen om jeg kunne hente min anke, men han svarede, at det kunne jeg ikke.
Spurgte så, hvem der juridisk 'ejer' en anke, hvis den bliver syltet, men det har han ikke svaret på.

tilbage

PiaCp: for vildt med den advokat og at du hænger på sådan en regning

Jeg tror, at Borgervejlederen er på linie med en privat socialrådgiver.
Din bor jo i Jylland og hvis jeg endelig skal bruge sådan en igen, har jeg behov for at mødes inr.
Dels fordi jeg ikke er særlig god til at sankke med 'fremmede' i telefon og fordi jeg har temmelig mange sagsakter, som skal læses, men tak for dit tip.

Jeg har prøvet, at sætte mig ind i de §'er som gælder indenfor det her område, ja.
- Men jeg orker reelt ikke mere efter så lang tid og jeg har ikke længere ressourcerne overhovedet.
Derfor jeg ser eller måske så en advokat som sidste udvej.

gunvor: tak for din indsats for mig.
De sager som jeg kunne finde frem til derinde, mindede ikke om min og jeg h a r jo anket, men kan sagtens se, at det er finurligt, at henvise til sådanne afgørelser

Ida: Jeg har jo Borgervejlederen, som har været bisidder til flere af disse møder.
Jeg prøvede DUKH for ca. 1 års tid siden og talte telefonisk 2 gange med en af deres repræsentaner i Roskilde.
Kan ikke lige huske, hvad han sådan lige sagde, men ikke rigtig noget, som jeg kunne bruge og så sagde han, at jeg jo kunne henvende mig på ny, hvis det var.
Dette har jeg ikke magtet, fordi jeg synes min sag er blevet så speget og omfattende...

phhmw: TAK for din henvendelse til kommunen!
Ombudsmanden har dog allerede flere gange indskærpet for dem, at de ikke overholder sagsbehandlingsfristerne.

Igen, selvom jeg måske kan formulere mig okay skriftligt, så orker jeg ikke længere, at klare det her selv.
Det eneste sagsbehandleren har foretaget sig siden hjemvisningen fra Det Sociale Nævn, var at indhente statusattest fra min psykiater.

Han skriver, at mine ressourcer er opbrugte - og at jeg har brug for hjælp.
Siden foretog hun sig intet og jeg har lige fået en ny sagsbehandler
__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Advokatbistand Nana M Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 23-10-2012 11:06
Erfaring med ASK ladytass Alt det andet 9 24-09-2012 12:32
Advokatbistand i sygedagpengesag LineK Alt det andet 2 25-06-2012 23:11
Advokatbistand? Antoniette Dit og Dat 7 22-09-2007 13:55
Advokatbistand mod Odense Kommune lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 06-09-2007 12:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension