K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-12-2010, 02:35   #11
Beatrice
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2010
Indlæg: 7
Styrke: 0
Beatrice er ny på vejen
Tak for jeres svar!

Jeg har skrevet tidligere på aften til socialrådgiveren om at få et skriftligt svar med begrundelse på hvorfor de vil stoppe mine sygedagpenge FØR der foreligger udtalelse fra min psykolog.

Jeg har ikke fået lov til at se, hvad min læge har skrevet. Bare fået oplyst at han mener min lidelse er blevet kronisk=varig. Og at han mener at jeg egner mig til et fleksjob. Noget de mente at han ikke måtte, altså henvise til en bestemt paragraf. Han skulle "bare" udtale sig om min funktionsevne.

Min psykolog har skrevet tilbage her til aften, og taler om at ville se mig, før hun udtaler sig, og på deres regning. Noget andet er, at hun selv er sygemeldt men arbejder nu på deltid. Så hvis hun ikke når at komme med en udtalelse INDEN 31. december, så har socialrådgiveren ikke alle oplysninger der kan begrunde hvorfor de IKKE har forlænget mine sygedagpenge.

Vil nu skrive til socialrådgiveren i morgen og bede om akt indsigt.

Puha det er hårdt det her. At være syg og så samtidig skulle presses på denne her måde og kastes ud i, at skulle undersøge om jeg har fået den rette behandling i følge loven.

Jeg er meget glad for jeres svar og hurtige tilbagemeldinger.

Beatrice
Beatrice er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Job? Mens anke om fleksjob behandles? Mumrik Spørgsmål ang fleksjob 25 14-02-2013 12:35
forlængelse af sygedagpenge kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 17-11-2011 18:26
Snart smidt ud a systemet pga helbreds undersøgelser igang så ingen sygedagpenge MorsBeskytter Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 13-10-2011 19:55
Hvordan kommer man igang med ansøgning om pension?? MetteMusen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 02-09-2011 08:53
Vikararbejde mens man venter på fleksjob... Multe Spørgsmål ang fleksjob 4 05-01-2010 00:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension