K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2010, 14:41   #10
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Katharina, nej kan se jeg ikke er den eneste

Jeg sendte en mail til min sagsbehandler for 2 dage siden, og informerede hende om, at jeg ville ha en ny vurdering hos en ny læge. Samtidig bad jeg hende om at fortælle mig, hvem klagen/anmodningen skulle sendes til....har intet hørt! Er lidt skuffet, for hun har ellers været en god støtte for mig, og gør hvad hun kan for at hjælpe.

Jeg vil ikke give op uden en kamp, jeg vil simpelthen ikke ha hans udtalelser i min sag. Jeg går ikke hos en psykiater pt, da tidligere psyk ikke mente, at hun kunne komme videre med mig...at vi bare kørte i ring, fordi jeg har det skidt.
Min læge kunne sagtens henvise mig til en ny, men så er der jo over ½ års ventetid, og det er jo kommunen der skal bede om en udtalelse, ellers bliver der jo ikke lavet nogen.

Jeg aner ikke hva det koster, hvis jeg selv skulle betale for at få en til at udtale sig - ved du det?
Problemet er bare, at jeg har ikke særligt meget at gøre godt med rent økonomisk, så hvis den koster flere 100kr, bliver det svært for mig.

Og ja den er møg vigtig i min sag, især fordi, at kommunen nu vil se om de ikke kan få afsluttet min sag og finde ud af hva jeg skal. Og Henrik D. Poulsens udtalelser har bare ødelagt alt...selvom min sb siger, at de ikke kun tager efter hans udtalelser men det hele samlet, så er jeg nervøs. Kunne jo også se, at lægekonsulenten havde skrevet, at fino så var det afklaret, jeg havde ikke brug for skånebehov rent psykisk i et job!!!! Og det HAR jeg, jeg knækker fuldstændig og har rigtig svært ved at skulle være sammen og lære nye mennesker at kende bl.a.

Jeg er så hamrende træt af alt dette her, magter det bare ikke mere.

Nå, må se hvad der kommer til at ske....mange tak for dit svar <3
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Hvad skal jeg skrive.... Susanne2412 Alt det andet 3 29-11-2010 13:08
Hjælp til at skrive en klage Bambi Alt det andet 6 26-03-2009 13:27
Skal skrive anke til afslag, gode råd ønskes tbbe At søge førtidspension 9 21-04-2008 20:15
Skal vi skrive sammen????? lena Politik og Samfund 16 07-03-2008 16:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension