K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-12-2010, 13:16   #12
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Ensomhed

Kære alle sammen.

Ensomhed er ikke kun forbeholdt unge mennesker og jeg er sikker på, at der her på K10 er lige så mange knapt så unge mennekser som er i samme livssitustion som jer.

Ensomhed er en frygtelig ting, for ofte har man selv svært ved at se de muligheder, der ligger lige til hjørebenet og som egentlig ikke kærver det helt store af en selv. en forudsætning er naturligvis, at man kan se mulighederne og tør samle dem op, der hvor de byder sig.

Nogle af jer skriver, at I ikke har noget at snakke med "De normale" om, men fortæl mig lige, hvad det vil sige at være normal ? Vi er alle mennekser der har noget at byde ind med og selv om man ikke går op i SU- politik, Gen splejsning af fødevare, eller om månen er lavet af grøn ost. Ja så har man altså alligevel noget at byde ind med, for selv om man har et handicap, holder man vel ikke op med at ha holdninger til de ting der sker i ens nærmiljø, i Dk eller i udlandet. Brug evt. disse begivenheder som en samtale starter og opdag, at du ved nøjagtigt lige så meget eller lige så lidt om dette, som alle andre gør. Vi kan menlig som mennekser ikke vide alt, men vi kan hente ny viden i de samtaler vi føre med andre mennekser. Right

Måske har man en hobby som man kan dele med andre, F.eks interessen for hunde og finde nye venner den vej rundt. Mød op på en træningsdag i DCH eller Schæferhundeklubben eller efter den race du har ? og snak hundesport , få en kop kaffe i klubhuset og se om det føre noget nyt med sig.

Gør det samme, hvis du har Hest, Kat, Kanariefugl Mv.

Du komme måske også bruge noget af din fritid som frivillig i en hjælpeorg og på den måde bryde ensomheden.

Og møde nye mennekser der.

Knus Fra M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af Webmaster; 06-12-2010 kl. 22:00. Årsag: Link til facebook slettet da man ikke kan se siden uden at være tilmeldt først
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ensomhed Nusli Din historie 1 05-04-2011 21:58
deprimeret/ ensomhed / hvad nu? Hannepanne Alt det andet 7 09-08-2010 18:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension