K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-12-2010, 11:26   #1
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Jeg er rasende - Jeres bedste råd?

Jobcenter Baldersgade respekterer ikke skånebehov!

Trods skriftlig A4-side med udførlige skånebehov (egen læge står bag disse), hvoraf de fleste (man nægter at respektere liggebehov) også er beskrevet i Jobplan i Nyropsgade (sommer 2010), stikker man blot en psykiatertid, sted og adresse ud, hvor man ikke respekterer skånebehov:

1) Jeg mister det meste af min formiddagstræning.

2) Jeg må aflyse fysioterapibehandling.

3) Der er ikke liggemulighed hos psykiater og der er afsat 1.5 time.

Det sidste har jeg netop fået oplyst ved selv at ringe op til klinik - opringning primært pga. varighed af hensyn til bisidder, der er en travl Far til 3 med fuldtidsjob og tidskrævende involvering i lokal basketklub samt udvekslingsstuderende fra USA i sit hjem. Moderen er karrierekvinde, så det store læs i hjemmet trækkes af Faderen.

Manglende liggemulighed kommer bag på mig, da jeg troede, enhver læge havde en briks i sit konsultationsrum. Jeg har udelukkende fysiske diagnoser og har aldrig før været hos en psykiater.

Problemet er rygtilbagefald, når rygstrækmulighed ikke forefindes og grænser derfor overskrides.

Samt ledsmerter (leddegigt og/eller psoriasisgigt) i samtlige led ved overanstrengelse kører mig helt ud/udmatter mig, så jeg ikke ved, hvad jeg hedder/hvem jeg er og først kommer til hægterne efter dobbelt tids restitution.
Dvs. 0.5 times aktivitet = 1 times restitution liggende.

Med andre ord 1.5 times konsultation uden liggemulighed incl. transport frem og tilbage er uoveskueligt og med stor risiko for rygtilbagefald.

Hvad gør jeg bedst?
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rasende på sb..... jasch Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 30-06-2011 22:09
Er det nu klogt? Jeres bedste råd... Carmen Alt det andet 21 13-01-2011 18:27
Jeres bedste råd mod ondt i ryggen?? Ninja Alt det andet 36 27-09-2010 22:47
Jeg er rasende! sun-lady Det er da strengt ! 18 24-10-2008 20:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension