K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-11-2010, 01:09   #27
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 17
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Før jeg blev ordentligt udredt og diagnosticeret, var min dom over hele linien 'depression', selvom jeg gang på gang blev ved at sige at det ikke var mit problem. Jeg opsøgte endda en psykiater 3 timers kørsel væk i håbet om at få en korrekt behandling

Hver gang afviste jeg at tage antidepressiver med argumentet at jeg ikke skal have hældt medicin indenbords før de er sikre på, at depression er årsagen. Det holdt hårdt at holde på mit

Psykiateren 3 timers kørsel væk endte også med at foreslå antidepressiver. Ikke fordi han kunne sige at jeg led af depression, men fordi han ikke kunne finde anden forklaring. Antidepressiverne var derfor et tilbud han gav til mig, som jeg kunne acceptere eller ej. Opgivende tog jeg imod recepten, men brugte den aldrig. Jeg vidste jo jeg ikke havde en depression

Fortalte det til en person i det kommunale system, og det ramte mig lige i nakken senere. Med få omskrivninger hed det sig nu at jeg led af depression og have nægtet at tage imod medicin. Jeg blev derfor truet på min forsørgelse med argumentet at jeg modsatte mig behandling, og derfor 'forhalede min helbredelse'. Dette er nu at læse i min ressourceprofil

Min 'redning' blev så at jeg under kommunens behandling af mig, udviklede panikangst. Jeg opsøgte selv min læge, og blev medicineret mod det. Overgik derefter til psykiater, og fortsatte medicinering. Således medicineret holdt kommunen op med at presse mig i medicinspørgsmål, og ingen nævnte depression mere (selvom det godt nok er det, der stadig står som officiel sygeårsag i min ressourceprofil, selvom jeg nu har fået rette diagnoser - og depression er IKKE en af dem)

Det kan godt være andre end psykiatere ikke må blande sig i diagnose og medicinspørgsmål, men fakta er at de gør. Og de har fat i den lange ende, fordi de bare kan lukke for kassen, hvis de føler man 'forhaler sin egen raskemelding', uanset på hvilket usagligt grundlag denne vurdering er foretaget på
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan det virkelig være rigtigt?? ping Spørgsmål ang fleksjob 8 03-06-2013 15:59
Kan det virkelig være rigtigt?? tullepigen Alt det andet 8 07-06-2012 22:06
Kan det være rigtigt? bianca Spørgsmål ang fleksjob 16 05-01-2012 11:00
Kan det være rigtigt?? mic Spørgsmål ang fleksjob 1 17-01-2011 09:18
Kan det virkelig være rigtigt ? camilla heyn Spørgsmål ang fleksjob 12 06-10-2008 12:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension