K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2010, 20:55   #1
solstråle
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2010
Lokation: rødovre
Indlæg: 10
Styrke: 14
solstråle er ny på vejen
ny herinde

hej allesammen

jeg er ny herinde. Forsøger lige at skrive et indlæg her og se om der er "hul" igennem..

det er altid lidt svært at starte i et helt nyt forum her på nette syntes jeg.at finde rundt i systemmet .

Nå men jeg er kvinde på 40 år. Min tanke med at søge herind er, at jeg gerne vil finde et nyt job. Jeg arbejder pt. i fleksjob hos min mand på 4. år kontor men vil gerne finde et job hvor jeg kan få nogle kollegaer og blive lidt mere almindelig arbejder igen. Det er frit og fleksibelt hos min mand men jeg trænger til at kunne klare mig selv økonomisk og vil derfor gerne have et nyt job.

Jeg er uddannet pædagog og tænker at det er det jeg måske skal igen..

Men hvor faen finder man et job... hvordan griber jeg det an.. syntes det er lidt svært det hele, da jeg ikke har arbejdet og haft job siden 1999. jeg er tilkendt 15 timers fleksjob i 2006.

nå men lige nok for nu. nu fik jeg da taget mig sammen til at melde mig her og tale med andre i samme situation.

solstråle
solstråle er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny herinde basse1979 Alt det andet 3 16-09-2011 17:36
Ny herinde og ? Sabina Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 16-06-2011 12:17
Ny herinde jyttels Din historie 13 13-05-2011 09:12
Ny herinde... ollismuddi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 26-12-2007 21:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension