K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2010, 13:29   #1
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
begunstiget forvaltningsret

jeg er stødt på begrebet begunstiget forvaltningsret på nogle ældre indlæg her på K10.

Jeg taler om jeg kan gøre brug af dette i en klage.

Mine sygedagpenge standsede pga jeg overgik til revalidering. Jeg var ikke enig i jobplanen pga helbred, men blev afvist i at kunne klage. Klagede så over revalideringen for indirekte at klage over jobplanen som ikke var realistisk pga helbred. Klagede indirekte over en mangelfuld ressource profil.

Jeg får så medhold i klagen (siger kommunen) og afskæres så fra yderligere klagemuligheder og revaydelse standses, da jeg ikke er revalideringsberettiget. Få dage efter får jeg afslag på at høre under flexlovsbestemmelserne pga revalideringsmuligheder ikke er udtømte. (søgte flex for må da høre under en af delene)

Jeg har ikke fået- muliged for at få lagt en ny og realistisk jobplan og tænkte om der ikke var noget med at hvis kommunen bevilger noget ved en fejl, har man stadig ret til dette..? ?

Nogen der ved noget om dette, for så ville jeg bruge det i en klage over sagsbehandlingen.

For lige nu er jeg henvist til KH som jeg ikke kan få og har dels fået at vide jeg først har ret og pligt til tilbud efter op til 9 mdr når jeg er over 30 og at det først tæller fra jeg er berettiget til KH.

Synes det er mega unfair, for så går tiden igen og med den rette jobplan, havde jeg kunnet siddet uden indtægtstab med revalideringsydelse og forhåbentligt gennemført.

De sidste 3 år har så været tidsspilde fra kommunens side for nu er jeg hvor jeg begyndte blot uden indtægt og plan.og sagsbehandler, for de kan efter 3 uger ikke finde ud af hvilket team eller match jeg hører under. Stort øv.
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vejledninger om forvaltningsret zuza Et godt link! 1 30-06-2009 14:50
Begunstiget forvaltningsret? Netmusen Alt det andet 7 08-08-2008 14:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension