K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2010, 23:31   #1
Victorius
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Lokation: Herning
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Victorius er ny på vejen
Unhappy Uretfærdig sagbehandling

Hej

Jeg startet min førtidspensionsansøgning i maj måned, har så været på arbejdsprøvning og været på erhversafklaring, som jeg BLEV tvunget til, og se om Udd. var en mulighed, begge ting droppet jeg ud/gik efter 1 uge godt og vel.

Nu fandt de så på jeg sku til psykolog, han ga dog os op, han mente jeg var doven og bare for ung til at kunne tage vare på mig selv

Dermed ska det siges jeg har haft en hjernehindebetændelse som gjor jeg blev halvsidelammet i januar 2007, som 17år.
Og i forevejen havde jeg muskelsvind som ikke gjor det bedre i min hverdag dengang.

Så jeg besluttet mig for at søge pension, men hvad er der kommet ud af det? Kommunen finder på at sende mig ud i alt muligt som jeg finder dybt irrelevant for de lytter ik til hvad jeg har at sige eller noget.

Jeg har været på kontanthjælp siden Maj måned 2008, så det er godt og vel 2½ år nu. Det er ved og blive frustrerende at man ikke kan gøre noget eller tage sig til noget med venner eller familien

Jeg bor alene, i egen lejlighed med daglig hjælp fra kommunen.
Men det er sådan set min hjælper som køre sagen sammen med min far, mor og muskelsvindsfonden.
da jeg personligt ikke kan ha overskud til både at skulle klare mig selv dagligt og tage den kamp med kommunen.
Og da træning er en stor priotet i min hverdag finder jeg det mere vigtigt at holde den ved lige. Men min muskelsvind er ved og blive aggresiv er jeg bange for.

I oktober 2010 fandt min sagsbehandler så ud af at jeg slet ik høre til i Jobcenter, efter 1år der, godt gået..
Så jeg kom over I Social&Integration (handicap området) Og de har nu overtaget sagen..Så må jeg se hvad der sker nu.
Victorius er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Klage over sagbehandling eller hvad.....? kirkelund Spørgsmål ang fleksjob 13 07-05-2013 19:26
Uretfærdig reform - brev til Leif Lahn logikeren Politik og Samfund 0 09-01-2012 11:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension