K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-09-2010, 20:39   #23
Ayaa
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
Ayaa er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af doggerbanke66 Se meddelelser
Jeg syntes det er svært at finde rundt i hvem man skal sende det til ( hvem er chef for hvem).
Ja doggerbanke66, det er svært at vide hvem man skal klage til, når man ikke har fået en afgørelse endnu.

Det jeg har gjort er at finde ud af hvem der er teamleder for den sagsbehandler jeg har.

Min klage afleverede jeg personligt på Jobcentret, og den var stilet til Lederen af Jobcentret, teamlederen for den sagsbehandler jeg har, samt Forvaltningschefen for Beskæftigelses- og Socialforvaltningen.

Så jeg begynder lidt i det små. Navnet på teamlederen fik jeg af en der arbejder på jobcentret, de to andre fandt jeg på jobcentrets hjemmeside. Det er ikke en klage over de lovovertrædelser der er sket, men en klage over den behandling jeg fik den fredag, hvor "min sagsbehandler" ringede til mig, der hvor jeg var i virksomhedspraktik, den episode er nævnt tidligere i den her tråd.

Jeg begynder her i det små, med min klage, men vil udvide den til et hop længere op i hierakiet, hvem ved måske kommer der noget ud af det. Men det kræver mod, at begynde med sådant et projekt, jeg er ikke særlig modig, men besluttede mig for at jeg vil gøre det, ikke mindst fordi jeg ikke vil have at andre bliver udsat for samme behandling.

Senere når min partshørring er afsluttet, vil jeg klage til beskæftigelsesankenævnet, uanset om de forlænger mine dagpenge.

Min kommune som har overtrådt jeg ved ikke hvor mange love og paragraffer, jo mere jeg får gennemgået min dagpenge sag, dukker der flere og flere op. Kommunen skal ikke ustraffet kunne overtræde gældende dansk lovgivning især ikke når jeg bliver straffet for det.

Jeg syntes du skal klage over din behandling, du kan jo starte i det små som jeg, og udvide kredsen.

Min mand og jeg så også programmet Penge, og vi syntes også at det var et emne. Den måde de forskellige kommuner forvalter dagpengeloven og retssikkerhedsloven er dybt kritisabel.

Krydser fingre for din sag, hold hovedet højt og spark igen ;o)
Ayaa er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil christiane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-12-2012 08:31
Ressourceprofil... Susanne2412 Alt det andet 2 07-09-2010 18:28
Ressourceprofil Adam SR Alt det andet 8 04-09-2010 13:10
ressourceprofil Heart2breake Alt det andet 18 24-08-2010 01:28
ressourceprofil nensypigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 07-07-2010 23:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension