K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-08-2010, 18:05   #1
peterdj
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Indlæg: 31
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
peterdj er ny på vejen
Hvis man ikke kan blive enige om løn, hvad så?

Hej derude!

Ikke fordi det er nødvendigt lige nu, men kom til at tænke over det?

Er der nogle, der har mistet deres ret til ledigheds ydelse pga. de ikke kunne blive enige om lønnen med en evt. arbejdsgiver?
Altså hvis jeg forlangte 150 kr., men de kun ville give 100 kr (eller hvad mindste løn nu er for ufaglærte i diverse områder.

Lad os sige, at kommunen/AF havde sendt mig ud til en arbejdsgiver og søge på et job. Og så havnede jeg i den situation, at "kun" lønnen fraskilte os.
Kunne kommunen/AF så måske komme og sige, at jeg selv har sagt nej til et job, de har fremskaffet? Og på den måde give karantæne og indholde ledigheds ydelsen?

Ved godt at ens fagforening skulle kunne hjælpe i en løn forhandling.

Eller at kommunen havde oprettet en stilling ved dem selv for at spare penge.
Så kan de jo selv bestemme lønnen og hvor meget, de skal refundere til dem selv.

Der er også mange firmaer, der nærmest samarbejder med kommunen. De modtager folk i jobtræning og afprøvning. Ja, har nærmest een person kun ansat til aat styre dette. Her kunne der også være aftalt hvilken løn de skal give, for at kommunen skal kunne spare. De har så billig gratis arbejds kraft og ansatte til nedsat løn.

Eller er jeg for langt ude?

mvh peter
peterdj er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad hvis man ikke længere er berettiget til kontanthjælp?? hboegelund Alt det andet 19 17-11-2011 15:46
Politikerne på Chr.borg enige: de vil ikke udsættes for egen medicin gunvor Politik og Samfund 17 21-12-2010 18:26
hvad skal jeg gøre hvis jeg ikke kan få førtidspension ? Fellino Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 22-06-2010 13:43
Hvis ikke man magter det DE forventer, hvad så.... Yasmin Alt det andet 12 07-04-2010 15:46
arbejdsprøvning - hvad hvis man ikke kan V_Brask Alt det andet 11 13-09-2009 08:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension