K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-08-2010, 16:23   #1
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 16
CHNEVIDE er ny på vejen
En mærkelig situation

Jeg er kommet i en lidt mærkelig situation.

Jeg startede i praktik på en fiktiv arbejdsplads før sommerferien og det gik sådan nogenlunde. Jeg havde mellem 11-14 timer pr. uge.

I sommerferien sker der det at jeg bliver ramt af mere sygdom og dette gør at jeg har svært ved at takle min situation.

Jeg starter efter sommerferien igen i praktik og det går bare slet ikke.
Jeg får færre og færre timer pr uge da jeg psykisk har det skidt.

Jeg får hedetur, kvalme og hjertebanken, på de dage der er værst er jeg der kun en halv time og så må jeg gå hjem.
Da det har stået på i 14 dage ringer jeg naturligvis og bestiller tid hos min læge.

Inden jeg når at komme til læge har jeg møde med jobkonsulenten og der fortæller jeg om de problemer jeg har og fortæller hende da også at jeg tror at med den rigtige medicinering vil jeg kunne passe min praktik.
Men som sagt til hende så kan jeg jo kun gætte da jeg endnu ikke havde været ved lægen.
Samme eftermiddag tager jeg til lægen og han øger min medicin fordi jeg har angst anfald.
Jeg bliver hjemme dagen efter da medicinen har en bivirkning, nemlig at man bliver utrolig svimmel.
Anden dag tager jeg i praktik og er der den tid jeg skal være der og jeg føler det som en succes og er glad.

Meeeeeeeeen så kommer opringningen!!!!
Sagsbehandleren ringer og siger at min sag har været taget op på møde og at de har besluttet at stoppe mine sygedagpenge og at jeg derfor kan søge kontant hjælp.
Jeg spørger efter en begrundelse og hun siger at jeg er for ustabil??? Ja ustabil fordi jeg er syg!!!
Jeg spørger til min praktik og fortæller at jeg tror at det kommer til at gå nu da jeg har fået mere medicin. Men ak nej jeg skulle stoppe min praktik d.d.

Hmmmmm underlig fornemmelse jeg nu har!!!
Må de stoppe praktikken nu?? og skal de ikke spørge læge om grunden til mit fravær??
Ja jeg føler sg ikke at jeg rigtig har fået den sidste chance til fulde.

Hjælp Mig!!

Knus og Kram.
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
mærkelig krav.. havheks Alt det andet 32 23-06-2012 15:14
mærkelig sagsbehandler pedo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 30-08-2011 22:07
Flexteam mærkelig afgørelse Skovgård Din historie 1 06-10-2007 08:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension