K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-06-2010, 10:03   #31
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 16
ace dk er rigtig godt på vej
helt korrekt MT. jeg kan jo kun prøve og råde ud fra foreliggende oplysninger ...(jeeeeesus) jeg begynder sku og lyde som en af "dem" jeg ikke bryder mig synderligt om..

mariemarolle, ved selvfølgelig bedst ... mht, hvordan hendes egen læge, evt. vil reagerer, han sidder jo med ALLE dokumenter.......

jeg er blot af den overbevisning, at DET er netop, den med økonomien, som de prøver og presse folk på hver eneste gang, og her ser det så ud til og vil lykkedes igen igen...

dette lille venskabelige råd syntes jeg blot lige at marie skal tage med i overvejelserne, når hun raskmelder sig.... så er det jo for og redde økonomien, og ikke fordi hun er RASK...

og jeg mener blot hvordan er du så stillet mht råd og hjælp/vejledning fra din læge, om du er gået imod hans anbefalinger.......

mvh eders ace dk....husk på denne vej skal du vende hver en sten før du går frem.!!!
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
spørgsmål om relavidering max 20 timer jansørensen Alt det andet 7 28-08-2013 16:15
Sygedagp. / kontanth. / Fp??? Vanilla Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 04-06-2012 13:31
Optjenes feriepenge på sygedagpenge? 13de Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 16-02-2012 01:22
ang sygedagp. ophør Guldfax Alt det andet 20 23-02-2011 23:52
Melde fra DR- Igen at melde fra, jeg tør ikke... Enteneller Alt det andet 3 11-12-2010 11:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension