K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-06-2010, 20:21   #1
lisstaub
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2008
Lokation: 6600 Vejen
Indlæg: 16
Styrke: 16
lisstaub er ny på vejen
Kronisk hjertesvigt..

Hej alle.Er der nogen som har fået tilkendt førtidspension pga kronisk hjertesvigt?Jeg er en 42-årig kvinde som fik det konstateret for to år siden.Prøvede at holde fast i mit job 30 timer om ugen.Det gik ikke pga den invaliderende træthed.Gik sygemeldt og vendte tilbage 15 timer om ugen.Da det heller ikke gik blev jeg fyret og det var en lettelse for jeg magtede det jo ikke.Og min arbejdsplads havde virkelig taget ekstremt mange hensyn til mig.Blev sendt på bredt afklaringskursus hvor jeg derefter kom i praktik.Skulle starte med 10 timer om ugen men magtede det ikke så efter 3 uger hvor jeg kun kunne klare 6 timer om ugen blev det stoppet.Har nu modtaget afslutningsrapport hvori der står at praktikken har vist at jeg ikke kan vende tilbage til arbejdsmarkedet.Nu venter jeg så på hvad jobcentret siger til det..Ulideligt da jeg i løbet af de sidste 2 år har haft 4 sagsbehandlere og bla klaget til borgmesteren da jeg pludselig blev raskmeldt og kommunen ikke betalte de refusionspenge til min arbejdsgiver som der var lavet aftale om.Jeg har også haft møde med lægekonsulenten på jobcentret da hun blev ved med at sige og skrive at det var bare min overvægt som var problemet...Det skal lige siges at min hjertekardiolog skriver i min journal at de INTET har med min vægt at gøre og ldrig kommer til at ha noget med det at gøre samt at min erhvervsevne altid vil være uændret ringe.Jeg har altid arbejdet ualmindelig meget med flere forskellige lederjobs på 60-80 timer om ugen.Og der har min vægt aldrig nogensinde spillet ind.I januar i år søgte jeg pension efter paragraf 17 og fik afslag.De mente ikke alle muligheder var afprøvet og udtømte og at min tilstand ikke var stationær.Det skriver mig kardiolog så at den er så jeg har klaget til højeste instans og afventer svar.En af mine sagsbehandlere sagde også til mig at hun ikke tog efter hvad lægerne skrev men at hun gjorde sine egne erfaringer.Det er godt nok utrygt som hjertepatient.Men nu har jeg været i afklaringsforløb og der er det så de skriver at jeg ikke kan vende tilbage på arbejdsmarkedet.Gad vide hva det ender med...Håber på pension da jeg jo har erkendt at jeg ikke kan blive selvforsørgende.Puuuuha det var godt lige at få lidt luft..Hva tror i det ender mig for mig??? Knus Lis :-)

Sidst redigeret af lisstaub; 09-06-2010 kl. 21:23.
lisstaub er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kronisk syg og Arv Bruger9 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 22 12-09-2013 00:34
kronisk Bassemanden Alt det andet 9 07-07-2010 09:44
Kronisk træthedssyndrom.. Randerspigen73 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 29-06-2010 12:27
kronisk nyresvigt mlaa32 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 33 11-06-2010 01:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension