K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2010, 15:44   #1
maltheemily
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2010
Indlæg: 11
Styrke: 15
maltheemily er ny på vejen
Question Revalidering/barsel

Hej...

Jeg er helt ny herinde og søger lidt information...
Jeg har gigt i ryggen og en tarmsygdom.
Jeg er pt på revalidering, har haft en 10 mdr arbejdsprøvning i en børnehave og er nu igang med at finde et nyt sted at komme i arb.prøvning, da børnehaven er for hård ved ryggen..
Vi vil gerne have barn nr 3 inden vi bliver for gamle, men hvordan ser det ud hvis jeg bliver gravid midt i dette forløb??? Jeg aner desværre ikke om det bliver afsluttet i år, som vi social rådgiver fra min fagforening mener og tror... Min kommunale rådgiver er godt klar over at jeg nok ikke kommer til at arbejde fuldtid mere og at et flexjob er mere realistisk... Men min næste arb.prøvning skal vare 6 mdr ihvertfald. Jeg kan jo se at livet drøner forbi og det er ret frustrerende... Jeg glæder mig vildt til at komme i en ny prøvning, kan ikke klare at gå hjemme og håber jeg blive visiteret til flex og få lidt ro på inden en evt graviditet... Men da intet er sikkert, vil jeg høre jer kloge mennesker... Hvis jeg blev gravid senere på året, hvad vil der så ske hvis jeg evt ender med en sygemelding under graviditeten, man ved jo aldrig hvordan kroppen reagerer, så muligheden for det er der.... Hvis jeg holder det godt hele graviditeten og undgår sygemelding, vil jeg så få barselspenge fra kommunen som andre??? Og hvad med min sag, vil den blive taget op igen efter endt barsel, eller vil den sku starte på ny???
Det er godt nok en jungel og ikk nemt at finde rundt i..
På forhånd tak for hjælpen
maltheemily er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Barsel ?? dobar Alt det andet 4 07-08-2012 06:51
Barsel-Flexjob dobar Spørgsmål ang fleksjob 1 26-07-2012 14:28
Barsel- Flexjob dobar Spørgsmål ang fleksjob 1 13-05-2012 21:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension