K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-04-2010, 16:44   #6
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
ar selv lige fået et feriekort stemplet af kommunen.
svaret jeg fik, var jeg blev modregent i kontanthjælp, samtidigtigt med at jeg skulle deltage i det var/er igang med. kan altså ikke holde ferie.
skal lige sige jeg stadigvæk er sygemeldt.
nul nixxen holder du ferie holder du ferie du skal ikke møde op i aktivering så det er en gang gylle de siger har selv lige holt 14 dages ferie er slut nu 14 dage hjemme uden min såkalde aktivering så ved ikke hvor de har det fra . sygemeldt er noget helt andet mener jeg og ja de modregner de antal dage man holder ferie .eneste jeg ved om kontanthjælp var den gang jeg var på kontanthjælp så skullem an sige hvis og hvor man skulle hen i udlandet forde man skulle så til rådighed for arbejds market men om det er ændret skal jeg ikke kunne sige
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forskellen på forrevalidering, revalidering og kontanthjælp. mabast Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 09-08-2012 20:03
Syg og på ferie? barbaras Alt det andet 15 13-04-2012 18:02
revalidering / forrevalidering sourceful Alt det andet 4 08-05-2011 11:10
Forrevalidering/bruttorevalidering!!?? cl8 Alt det andet 10 21-07-2009 01:45
Under forrevalidering. Luckyluka Alt det andet 8 04-08-2008 15:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension