K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-04-2010, 22:09   #1
SvBproblem
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2010
Indlæg: 2
Styrke: 0
SvBproblem er ny på vejen
Skåne uddannelse?

Jeg er en ung mand på 21 som har fået konstateret post traumatisk hovedepine, og har døjet med det cirka 4 år!

Jeg har været i gang med kommunen med hensyn til flexjob eller noget i den stil i 1.5 års tid nu! Og er nået til en virksomhedspraktik/arbejdsprøvning.

Mit spørgsmål er så:

Jeg er blevet mega glad for det sted jeg er og synes jeg kan klarer det job, men med nogle skåne hensyn selvf.

Så ville gerne uddanne mig til MC mekaniker, men ved i om en kommune kan hjælpe med noget skåne uddannelse? Fordi jeg kan ikke læse på fuldtid!
Med noget økonomisk støtte? Eller kan kommune slet ikke tilbyde det?

Håber i vil hjælpe mig..

Hilsen den fortvivlede...
SvBproblem er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
nogen der har skåne job ? henningv Alt det andet 2 05-06-2012 23:16
Arbejdsprøvning 13 uger ang. evne til skåne job Nette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 04-04-2010 20:24
uddannelse fortvivletpige Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 26-03-2008 17:21
Hvad er forskellen på flex og skåne? Antoniette Spørgsmål ang fleksjob 6 26-08-2007 15:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension